223 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op xBaby23
En toen jullie kleintjes kleiner waren? Hoe introduceerde jullie ei toen do ...
Hoi, onze zoon vond in het begin de textuur van ei niet zo fantastisch in combinatie met veel kauwen. Ik doe daarom een ei roerbakken en dan door de avocado, is echt een succes
5 maanden geleden
Reactie op xBaby23
Wat je zou kunnen proberen is het met zoete aardappel en olijfolie helemaal fijn maken met de staafmixer. Zo wordt het echt een soort dip ipv stukjes. Krijgt hij toch z’n ei binnen
5 maanden geleden
Reactie op xBaby23
Ja hier verder geen tips, mijn uk die wou zeker geen geblunderd eten. Ging hij van kokhalzen 😅 misschien de dip tip inderdaad!
5 maanden geleden
Reactie op Misw
Hallo mama’s en baby’s van 9mnd +
Zijn jullie al wezen fietsen met jullie ...
Ja wij! Wij fietsen nu sinds een maand anderhalf misschien, hij vind het geweldig! Brabbelt er vrolijk op los en er is zoveel te zien voor ze! Wij willen nog een buggy met standaard voor op de fiets aanschaffen.
Hij is bijna 12 kilo en als we dan op de fiets naar het centrum gaan en hem de hele tijd moeten vasthouden, is geen pretje 😅😂
5 maanden geleden
Reactie op Misw
Jaaa. Het is echt mega leuk om te doen! Haha dat van die buggy met standaard voor op de fiets hadden we het laatst ook al over.
Met 8 maanden voor het eerst een keer gedaan (mijn elektrische fiets heeft nu kuren helaas) maar echt super leuk. Thijs kijkt z’n ogen ook uit. Zijn 2 weken geleden een ijsje gaan halen op de fiets met hem
5 maanden geleden
Reactie op Misw
Mijn fiets moet even naar de fietsenmaker, maar het zitje staat al klaar voor montage! Heb er wel zin in, ze vinden het geweldig, lekker fietsen! 😄
5 maanden geleden
Reactie op xBaby23
Ja wij! Wij fietsen nu sinds een maand anderhalf misschien, hij vind het ge ...
Mag ik vragen hoe je je baby weegt? Ik zou ook graag willen weten hoe zwaar hij nu is maar hoef niet perse helemaal naar consultatiebureau hiervoor 😊
5 maanden geleden
Reactie op SeptemberMommy23
Mag ik vragen hoe je je baby weegt? Ik zou ook graag willen weten hoe zwaar ...
Ja tuurlijk! Op onze eigen weegschaal (mijn vriend en ik staan er eerst op zonder hem en daarna met hem 😂, niet helemaal precies dus) is hij 11,7kg
Het is, uit eigen ervaring, wel zo dat het iets afwijkt van de weegschaal van het CB
Snap ik! Mag ik vragen wanneer je voor het laatst geweest bent? Ik dacht dat je met 9 maand weer moest namelijk, maar we hebben nog geen uitnodiging gehad 😅
5 maanden geleden
Reactie op xBaby23
Ja tuurlijk! Op onze eigen weegschaal (mijn vriend en ik staan er eerst op ...
Dat is inderdaad een handige manier, ga ik ook proberen! Ben benieuwd waar we op uit komen.
De laatste keer dat ik ben geweest is vier maanden volgens mij. Voor de vaccinaties van toen. De volgende keer is pas weer met elf maanden, hier staat de afspraak ook al voor. Je kan hier altijd tussendoor naar het inloop spreekuur om te wegen en te meten, maar hoeft niet
5 maanden geleden
Reactie op SeptemberMommy23
Dat is inderdaad een handige manier, ga ik ook proberen! Ben benieuwd waar ...
Ja mee eens! Je zou natuurlijk dezelfde weegschaal voor thuis kunnen aanschaffen als je wilt. Leek voor ons alleen een onnodige aankoop, waar we maar even "plezier" van hebben gezien ze volgens mij tot 15 kg maar kunnen.
Gisteren zijn we in het ziekenhuis geweest voor een afspraak waar hij ook gewogen is, hij woog toen 11,11 dus dan scheelt het met onze weegschaal 600 gram ongeveer.
Ohh ik dacht dat ze rond de 9 maanden weer moesten. Heb toevallig gisteren een afspraak binnen gekregen voor begin september. Oh wat fijn, hier volgens mij ook!
5 maanden geleden
Hii Ladies! Even een vraagje, lekker douchen jullie met baby is heerlijk. Maar hoe doen jullie het afdrogen? Mijn vriend werkt ploegen, dus doe ik hem in bad. Maar van douchen wordt hij veel relaxter!
5 maanden geleden
Reactie op CheesyFries
Hii Ladies! Even een vraagje, lekker douchen jullie met baby is heerlijk. M ...
Wipstoeltje in de douche met een wegwerp matrasbeschermer/ puppytrainingpads action kan ook erin baby in de handdoek doen 8n de wipstoel zodat ik mezelf kan afdrogen en ondergoed of badjas aan kan doen om daarna hem verder te helpen