8 Reacties

2 jaar geleden

Hoe bedoel je een knoop in je maag?

2 jaar geleden

Ik heb wel weinig eetlust en als ik een paar happen gegeten heb denk ik als snel: ugh, ik hoef niet meer. Maar dat is niet heel gek, je maag en darmen krijgen natuurlijk steeds minder ruimte op deze termijn. Idd beetje licht misselijk gevoel, geen zin in eten hebben.

2 jaar geleden

Heb je spanningen? Weet niet of je werkt ? Ik merk dat ik wel last heb zo van die laatste weken werken en spanning en in mijn hoofd nog bizar veel wat ik wil doen

2 jaar geleden

Hoe bedoel je een knoop in je maag?
Precies dat mijn maag een beetje gekneld zit

2 jaar geleden

Reactie op Nien Ke

Ik heb wel weinig eetlust en als ik een paar happen gegeten heb denk ik als ...
Als ik eet en het is wat zwaarder (avond eten dus) heb ik idd een opgeblazen gevoel dus ik probeer tijdens de dag kleiner maar meer te eten. Ons meisje zit ook aan de rechterkant genesteld vlak onder de ribben en met het hoofdje naar beneden Is idd wel logisch door het plaatsgebrek + heb ook een voorliggende placenta

2 jaar geleden

Heb je spanningen? Weet niet of je werkt ? Ik merk dat ik wel last heb zo v ...
Ik werk al een paar weken niet meer omwille ik een fysieke job heb en moeten stoppen op 26 weken Ik denk dat het idd door plaatsgebrek komt misschien en de maag wat gekneld zit zoals iemand zei in een andere reactie

2 jaar geleden

Heb ik ook ben 32 weken zwanger. Lijkt alsof ik 3 pannen eten op heb. Het is heel normaal. De baby drukt alles omhoog.

2 jaar geleden

Reactie op Merelvanbch

Heb ik ook ben 32 weken zwanger. Lijkt alsof ik 3 pannen eten op heb. Het i ...
Ja vandaag is het weer beter denk dat het ook men bh is die kan drukken?