6 Reacties
3 jaar geleden
Gefeliciteerd! Wat een leuke verrassing. Ik herken je gevoel om die koopdrang. Ik ben nu 8 weken onderweg en mag van mezelf niets kopen tot 16 weken. Ik heb 1 knuffeldoekje gekocht om mijn man mee te verrassen. Daarna niets. Hier helpt het om van echo naar echo te wachten, en dat voelt ook lang, maar dat leid al wel af. Online verlanglijstjes maken en alvast denken hoe we de meubels anders willen indelen enzo leid ook goed af!
3 jaar geleden
Ten eerste gefeliciteerd 🥳
Poeeeeh lastig hè! Wij hebben er bijna 1,5 jaar over gedaan om zwanger te mogen raken, in die tijd had ik al koopdrang 😂 heb ook al wel wat dingetjes gekocht, knuffeltjes en kleine hebbedingetjes 🙈
Ben nu bijna 6 weken en heb al 3 setjes van mijn moeder gekregen (iets met een hele enthousiaste oma! 🥰)
Ben ook zelf steeds lekker aan het internet windowshopen, maar probeer mezelf nu echt even te remmen! Hebben 15e pas eerste echo dus wil dan net als setta92 inderdaad van echo naar echo gaan “wachten”
Maar blijft moeilijk, zo enthousiast haha
3 jaar geleden
Reactie op Ryannes
Ten eerste gefeliciteerd 🥳
Poeeeeh lastig hè! Wij hebben er bijna 1,5 jaar ...
Bij ons heeft het ook ruim 2 jaar geduurd. Daarom hadden we juist nog niets gekocht, omdat we bang waren dat het ons helemaal niet gegund zou zijn, en dan krijgen gekochte babyspulletjes misschien een verdrietige gedachte. Juist daarom, is het nu moeilijker om die koopdrang in te houden 😂
3 jaar geleden
Ik ben ook na ongv 1,5 jaar nu zwanger voor het eerst en had ook altijd al die koopjesdrang maar hield me toch in. Heb nu wel al wat kleine dingetjes zoals knuffeltje, sokjes & wat onesies in mn nachtkastje. Maar ik probeer ook net als Setta92 van echo naar echo te leven en dat helpt, ookal duurt de tijd ertussen inderdaad lang 😂. Achteraf gezien gaat het tegelijkertijd ook wel weer snel 🤷🏽♀️
3 jaar geleden
K snap je helemaal! Toen we de eerste bby wilde krijgen, en dus net gestopt was met de pil begon t al; n box inc alles erop en eraan, luiers, flessen.... had t algekocht terwijl nieteens zwanger was. Gelukkig was ik na 3 mnd al zwanger, en toen begon al de kinderwagen, kast/ledikant/commode ... kleding heb ik echt mee grwacht tot ik wist wat t ging worden, dat werd n koopverslaving hhh schrik ervan wat dr niet allemaal gekocht heb zoveel is t. Volgens mij heeft ze max 2x tzelfde aangehad. Maar voor meisjes is alles zooooo leuk 🥰.
Nu zwanger van de tweede en niks gekocht op luiers, washandjes & dekens na. Maar dit komt dan ook meer omdat we eigenlijk de spullen al hebben grotendeels. Voor de rest koop ik alles pas weer wanneer we weten wat t gaat worden, maar t zal veel minder zijn.