34 Reacties

2 jaar geleden

Beertje Draakie Scheetjepeteetje🤣 Knappe vent Mooie man

2 jaar geleden

Mijn favoriet: Boefie Nemen anderen inderdaad over… vind ik ergens een beetje gek/jammer of zo 😅 maar ja het is niet per se origineel geloof ik dus tja. En verder nog: Mannetje Manneke Lieverdje Ventje van me Mijn man zegt Meneertje Koekepeertje Kerel Meneer “voornaam” Voluit heet ons kind nu: “Voornaam” Boevemans Proefkonijn “Tweede naam” “Achternaam” 😆

2 jaar geleden

Kemmie bemmie bommie😂 Vriendje Mannetje Echt walgelijk , maar ik doe het toch 😂😂😂

2 jaar geleden

Ik noem onze dochter vaak Yfke Liefke maar ook mop(je), schat(je) en lieverd(je). Omdat we een tweetalig gezin zijn noemen we haar ook vaak hija, hijita, amor, amorcito, linda, niñita bonita 🥰

2 jaar geleden

Draakje Meneertje Noah Noah petoah Meneertje koekepeertje Knapperd Skeetie Mannetje Echt grappig hoeveel namen die nu krijgt 😂 Maar de mooiste vind ik die van mijn zusje: Garnaal 🦐 🙈 omdat die op de echo's zo klein was dat het net een garnaal leek

2 jaar geleden

Meiske, dame , vrouwke, meissie, meis, lieffie ennnn hangry bird, want ze heeft veel honger en kan heel boos kijken 😄

2 jaar geleden

Mijn ouders noemen hem vaak Humpty Dumpty en inmiddels hebben wij dat ook overgenomen 😂 En ook vaak: Menneke Knapperd

2 jaar geleden

Knorretje, polletje piekendoos en boenie 2.0 omdat bijnaam van de eerste o.a. ook boenie is. (Oudste: boenie, boes, draak)

2 jaar geleden

Moppie / joppie / droppie / toppie of een combinatie van twee van deze😅 Hongerbeertje En alle standaard dingen als schatje, lieverd, etc. En alle varianten daarop Mijn vriend noemt haar ook wel eens boefje maar ik eigenlijk nooit😅 Maar onze favoriet is Smurf(je). (Of moppersmurf als ze boos is😂)

2 jaar geleden

Hier ook best veel: - poppedeintje - vriendje - maatje - gremlin (als hij heel hard krijst is hij dit 🤣) - schatje - liefste - lekkerding

2 jaar geleden

Ja, echt vrese maar ik betrap mezelf én mijn partner er elke keer opnieuw op haha. Het arsenaal bestaat uit: Poepie, schatje, sieske, moppie, moppetjepoppetje, schatjepatatje, poepetje, scheetje, knorretje, knapperd, chefke en de ergste: Noortje-koningin-van-katoortje En in het begin vond ze het badderen vreselijk, dus toen was het ook nog kleine gremlin😜

2 jaar geleden

Propje😅😅

2 jaar geleden

Poppie Dinnie

2 jaar geleden

Sjattepoemel, poemelke, leeveke Daarbij ook nog een arsenaal aan koosnaampjes in het Frans en Turks aangezien we 3-talig opvoeden😬.

2 jaar geleden

Onze Janne is Jans, Jansie, Jannekoek en Jan 🩷 maar gelukkig ook gewoon Janne. Schatjepatatje, moppie, lieverdje, knapperdje etc. al die schattige woorden. Teun is Teuniemaleunie (zegt zn zus 😁), Teun de beun, Kreunteun. Hahaha duidelijk is dat dit de tweede is. Verder ook allemaal lieve woordjes 🩵

2 jaar geleden

Ik doe het ook en mijn man ook. Meestal zeggen we vriendje. Ik zeg dan vaak baby vriendje. Maar ook knorretje (heel slecht maar hij knort soms). Verder: Smurf Ventje Dropje Poepkontje. Ik noem zijn poepluiers altijd feestluier 🤣

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft Tess. Koosnaampjes; Tesje Tessie Tessie wil een flessie 🤣 Tessepes En moppie hahaha 😛

2 jaar geleden

Liefje Liefie Meisje Meisie Moppie Schatje Schattie Livje (ze heet liv) Poppetje Poppie Popje Poppedeintje Liefste meisje Mooiste meisje Mooiste meisie Bolletje Bollie Snoebeleboep Mvr van leeuwen Mevrouwtje 😅 Lihhiv met de klemtoon op de h

2 jaar geleden

Liefje Liefie Meisje Meisie Moppie Schatje Schattie Livje (ze heet l ...
Lief klein meisje en ga zo maar door 😭

2 jaar geleden

Onze dochter heet Fé en krijgt als bijnamen: Tante Fini Feetje Dotje