104 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op Femmz
Waar plaatsen jullie allemaal traphekjes???😯
Ik ga er 1 plaatsen van de overloop naar de zolder. Wij hebben een deur zitten tussen de overloop en trap naar beneden dus die nog niet en beneden kunnen wij geen traphekje plaatsen omdat het een open trap is en er geen trapleuning is aan de zijde in de woonkamer dus zou geen nut hebben. Vooral leren door vallen en opstaan ben ik bang haha 😅
9 maanden geleden
Hoi! Mijn kleintje is vandaag voor het eerst de hele dag naar de kinderopvang geweest. Nu komen we met zijn laatste fles vroeger uit dan normaal.
Zijn laatste fles krijgt hij normaal gesproken om 21:00 a 22:00 (gaat dan anderhalf uur later naar bed en is de volgende dag wakker om 08:30. Vandaag is zijn laatste fles om 18:20 gegeven. Hij krijgt zo dan nog een groentehap.
Moet ik mijn kindje straks nog wakker maken voor een extra fles? Voordat hij in de nacht komt…
9 maanden geleden
Hebben jullie ook wel eens van die dagen dat je kindje weigert te slapen? M'n dochtertje heeft vandaag welgeteld een kwartiertje geslapen...
Meer vermoeiend voor mij dan voor haar 😅
9 maanden geleden
Reactie op sophje88
Mag je je kindje dan wel op schoot laten zitten? Want dat is net zo goed zi ...
Volgens mij wel. Wel met de rug tegen jou aan.
https://www.oudersvannu.nl/baby/leren-zitten-wanneer-kan-een-baby-zitten~210d80d
8 maanden geleden
Wanneer zijn jullie overgegaan naar een fase 3 speen? Wij gebruiken nog een fase 2 speen van Dr. Brown op de flessen, ze is nu 6 maanden. We hebben laatst een keer een fase 3 speen geprobeerd maar toen ging het veel te snel en kreeg ze buikpijn. Maar het laatste beetje in de fles gaat nu bijna nooit op. Dus ik twijfel of ik het weer moet proberen.
8 maanden geleden
Reactie op diedediede
Wanneer zijn jullie overgegaan naar een fase 3 speen? Wij gebruiken nog een ...
Wij zijn sinds kort op de opvang over op een nummer 3 speen van Philip advent (bij 6,5 maand). Ze ging daar minder goed drinken en blijkbaar gaat het met de 3 beter. Echter drinkt ze bij de opa’s en oma’s wel nog met nummer 2 en daar drinkt ze een flesje zo in 10 minuten leeg (zowel bv als kv). Zou het inderdaad even testen.
In het begin toen ik nog oefende met de fles keek ik altijd om de 2/3 minuutjes even hoe snel het ging. Dan kon ik tussendoor bepalen of het goed ging of niet.