62 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Femmz

Waar plaatsen jullie allemaal traphekjes???😯
Ik ga er 1 plaatsen van de overloop naar de zolder. Wij hebben een deur zitten tussen de overloop en trap naar beneden dus die nog niet en beneden kunnen wij geen traphekje plaatsen omdat het een open trap is en er geen trapleuning is aan de zijde in de woonkamer dus zou geen nut hebben. Vooral leren door vallen en opstaan ben ik bang haha 😅

2 maanden geleden

Reactie op CorryCroquette

Zover ik weet pas als je kindje zelfstandig tot zitten kan komen. Anders is ...
Mag je je kindje dan wel op schoot laten zitten? Want dat is net zo goed zitten toch? Of is dat dan anders?

2 maanden geleden

Reactie op Femmz

Waar plaatsen jullie allemaal traphekjes???😯
Boven en beneden aan de trap als dat mogelijk is

2 maanden geleden

Hoi! Mijn kleintje is vandaag voor het eerst de hele dag naar de kinderopvang geweest. Nu komen we met zijn laatste fles vroeger uit dan normaal. Zijn laatste fles krijgt hij normaal gesproken om 21:00 a 22:00 (gaat dan anderhalf uur later naar bed en is de volgende dag wakker om 08:30. Vandaag is zijn laatste fles om 18:20 gegeven. Hij krijgt zo dan nog een groentehap. Moet ik mijn kindje straks nog wakker maken voor een extra fles? Voordat hij in de nacht komt…

één maand geleden

Hebben jullie ook wel eens van die dagen dat je kindje weigert te slapen? M'n dochtertje heeft vandaag welgeteld een kwartiertje geslapen... Meer vermoeiend voor mij dan voor haar 😅

één maand geleden

Reactie op CorryCroquette

Hebben jullie ook wel eens van die dagen dat je kindje weigert te slapen? M ...
Ja, hij slaapt s morgens bijna niet bij zijn oma's. En als hij dan zijn laatste dutje ook weigert blijft er 1,5 uur slaap over 😅

één maand geleden

Reactie op sophje88

Mag je je kindje dan wel op schoot laten zitten? Want dat is net zo goed zi ...

één maand geleden

Hoe maken jullie het neusje schoon van je baby? Mijn zoon heeft eigenlijk wel elke dag wat droger snot in zn neus zitten en krijg dat met zo’n neuszuiger nooit eruit. Ik gebruik heel soms een neusspray (zoutoplossing) maar dat wil ik het liefst niet gebruiken.

één maand geleden

Reactie op Jamie0407

Hoe maken jullie het neusje schoon van je baby? Mijn zoon heeft eigenlijk ...
Met wat moedermelk🤭🤭

één maand geleden

Reactie op c95

Met wat moedermelk🤭🤭
Hoe doe je dat erin? 😅 ik geef ook BV dus is wel een optie. En hoe haal je dat snot dan alsnog eruit? Lukt het dan wel met zo’n peertje/uitzuiger?

één maand geleden

Reactie op Jamie0407

Hoe doe je dat erin? 😅 ik geef ook BV dus is wel een optie. En hoe haal j ...
Met een pipetje😊

één maand geleden

Reactie op c95

Met een pipetje😊
Thanks!

één maand geleden

Ik zie vaal dat mensen rijstebloem toevoegen aan het avondflesje. Maar de melk komt er bij mij dan niet uit enkel als hij heel hard zuigt. Wat doe ik verkeerd?

één maand geleden

Reactie op norab

Ik zie vaal dat mensen rijstebloem toevoegen aan het avondflesje. Maar de m ...
Een grotere speen nemen? Wordt door die bloem denk ik een stuk dikker waardoor je speen niet groot genoeg meer is.

één maand geleden

Wanneer zijn jullie overgegaan naar een fase 3 speen? Wij gebruiken nog een fase 2 speen van Dr. Brown op de flessen, ze is nu 6 maanden. We hebben laatst een keer een fase 3 speen geprobeerd maar toen ging het veel te snel en kreeg ze buikpijn. Maar het laatste beetje in de fles gaat nu bijna nooit op. Dus ik twijfel of ik het weer moet proberen.

één maand geleden

Reactie op diedediede

Wanneer zijn jullie overgegaan naar een fase 3 speen? Wij gebruiken nog een ...
Wij zijn sinds kort op de opvang over op een nummer 3 speen van Philip advent (bij 6,5 maand). Ze ging daar minder goed drinken en blijkbaar gaat het met de 3 beter. Echter drinkt ze bij de opa’s en oma’s wel nog met nummer 2 en daar drinkt ze een flesje zo in 10 minuten leeg (zowel bv als kv). Zou het inderdaad even testen. In het begin toen ik nog oefende met de fles keek ik altijd om de 2/3 minuutjes even hoe snel het ging. Dan kon ik tussendoor bepalen of het goed ging of niet.

één maand geleden

Iemand tips voor verlatingsangst en de nachten? Ik weet niet hoeveel langer ik de korte nachten en slaapgebrek vol kan houden

één maand geleden

Ik vroeg me af hoeveel uren jullie baby's slapen in de nacht. Ik hoor heel vaak over baby's die tot 8 uur of langer slapen in de ochtend. Mijn baby slaapt meestal 10/10 en een half uur per nacht, hoelaat ze ook naar bed gaat.

één maand geleden

Reactie op Didu

Ik vroeg me af hoeveel uren jullie baby's slapen in de nacht. Ik hoor heel ...
Mijn baby slaapt lang. Gaat tussen 18:30 en 19:30u naar bed en slaapt zo’n 12 uur. Als hij ‘s nachts wakker wordt dan slaapt hij dat vaak ook langer s ochtends.

één maand geleden

Hij slaapt hier ongeveer 10/11/12 uur. Meestal tussen 6 en 7 ligt hij op bed en wordt ook meestal rond 6 a 7 uur wakker