85 Reacties

één maand geleden

Reactie op Lvn176

Ik vraag me af hoe je met een 8 maanden oude baby naar zuid Frankrijk zou k ...
Gewoon rijden met genoeg pauze’s, die ene keer is echt geen ramp

één maand geleden

Reactie op Lvn176

Ik vraag me af hoe je met een 8 maanden oude baby naar zuid Frankrijk zou k ...
Naar Zuid Frankrijk kun je misschien onderweg nog een overnachting inbouwen? En idd elke 1,5 uur of zoveel als je kindje aangeeft even goed pauzeren?

21 dagen geleden

Zijn er meer kindjes die hele tijd blazen? Met bolle wangen en dan “scheetjes” laten /blazen

21 dagen geleden

Reactie op Lvn176

Ik vraag me af hoe je met een 8 maanden oude baby naar zuid Frankrijk zou k ...
Wij zijn naar Bled in Slovenië gereden. De heen reis hebben we met een overnachting gedaan. Zo goed mogelijk geprobeerd met de slaapjes mee te rijden. Dus als ze sliep door rijden. Werd ze wakker dan reden we bijvoorbeeld nog een half uurtje door en dan stoppen en voeden, even spelen en dan weer verder rijden. Na een uur stoppen en nog even in de auto viel ze vaak weer in slaap. Ja, ze heeft natuurlijk veel en lang in haar stoeltje gezeten, maar het is best goed gegaan.

21 dagen geleden

Reactie op sophje88

Zijn er meer kindjes die hele tijd blazen? Met bolle wangen en dan “scheetj ...
Ja hier heel erg. Komt bij ons door de tandjes die door komen

21 dagen geleden

Reactie op sophje88

Zijn er meer kindjes die hele tijd blazen? Met bolle wangen en dan “scheetj ...
Ja! Door de tandjes maar ook als ze geen eten meer wil. En soms ook zomaar!

21 dagen geleden

Reactie op b.88

Om maar direct te starten: meer kindjes die al weken (dan niet maanden) aan ...
Helaas hier ook herkenbaar, thank god ligt die fase nu achter ons. Bijna 3,5 maand gehoest, op het einde zo heftig tot braken aan toe! Ook wij kregen te horen: Helaas een virus en kwestie van uitzitten.... Bleek uiteindelijk dus wel te kloppen maar was vreselijk!

21 dagen geleden

Reactie op sophje88

Zitten jullie kindjes ook de hele dag op handen en knieën heen en weer te w ...
Dit doen ze om hun balans te oefenen voordat ze gaan kruipen! Ik vond t zo schattig!!

21 dagen geleden

Onze man (bijna 9mndn) drinkt weinig water/thee naast z'n flessen. Meer baby's die dat doen? Of komt dat straks wel meer? Het is nu echt slokjeswerk.. Verder drinkt ie prima, maar dit... 😅

20 dagen geleden

Reactie op Liesje17

Onze man (bijna 9mndn) drinkt weinig water/thee naast z'n flessen. Meer bab ...
Hier wel water. Thee vond hij eerst niet lekker maar ik doe nu een ander smaakje en dat gaat er goed in, misschien smaakje wisselen?

7 dagen geleden

Wanneer gingen jullie over op een buggy?

7 dagen geleden

Reactie op Eagelske

Wanneer gingen jullie over op een buggy?
Als in kinderwagen met zitje naar buggy of kinderwagen bak maar buggy?

6 dagen geleden

Reactie op Freya97

Als in kinderwagen met zitje naar buggy of kinderwagen bak maar buggy?
Van kinderwagen mer zitje naar buggy, ben benieuwd

6 dagen geleden

Reactie op Eagelske

Van kinderwagen mer zitje naar buggy, ben benieuwd
Wij gebruiken ze eigenlijk naast elkaar. Dus korte afstanden of als lichtgewicht praktisch is, de buggy. Als haar comfort voorop staat of ze er lang moet inzitten, de kinderwagen. Ik realiseer mij wel dat ze nu voornamelijk in de buggy zit tegenwoordig 😅

6 dagen geleden

Reactie op Freya97

Wij gebruiken ze eigenlijk naast elkaar. Dus korte afstanden of als lichtge ...
Haha ja dat zal wel snel gebeuren ja! Ik vond qua comfort de aer+ wel top opzich! Zoveel buggy die slecht en hard zitten/liggen

6 dagen geleden

Ik vraag me af wanneer de melkvoeding tussen de ochtend en avond niet meer nodig is. Geen idee meer hoe dat ging bij onze oudste. Iemand een idee?

5 dagen geleden

Reactie op MeerieVonk

Ik vraag me af wanneer de melkvoeding tussen de ochtend en avond niet meer ...
Als je kindje meer gaat eten zal die vanzelf minder om de borst/fles gaan vragen en bouwt het natuurlijk af, al heb je er volhouders bij die nog lekker naast het eten blijven drinken aan de borst/een fles willen overdag. Het is dus afhankelijk van of je het van nature wil laten gebeuren en hoe snel dat gaat of dat je er toch zelf een keuze in maakt en dan eten/ander drinken gaat aanbieden.

5 dagen geleden

Reactie op MamaPollewop

Als je kindje meer gaat eten zal die vanzelf minder om de borst/fles gaan v ...
Oja enne tot een jaar is de borst of flesvoeding nog hartstikke belangrijk voor ze, wordt daarom vaak nog de hoofdvoeding genoemd ☺️

5 dagen geleden

Reactie op Eagelske

Haha ja dat zal wel snel gebeuren ja! Ik vond qua comfort de aer+ wel top o ...
Hier ook de Aer+ maar ik vind toch dat ze er een beetje in hangt, in de Geo3 zit ze beter. Maar het gemak van de Aer, heerlijk! Hoppa ding zo uit de auto, wendbaar, licht. De Geo3 voelt echt als een logge tank 😂

5 dagen geleden

Reactie op MeerieVonk

Ik vraag me af wanneer de melkvoeding tussen de ochtend en avond niet meer ...
De diëtiste gaf aan dat je vanaf 10 maanden naar 2 melkvoedingen kan. Dit is vaak wel een geleidelijk traject en komt natuurlijk bij de baby’s zei ze nog erbij.