91 Reacties

2 jaar geleden

Oei.. Die van ons is via Kaartje2Go €2,89 (formaat 14x14) 🙈

2 jaar geleden

Wij hebben 60 kaarten en betalen €108,- Hebben dan het volgende; *Kaart parelmoer papier *Envelope parelmoer papier

2 jaar geleden

Reactie op Boterbloem97

Wij hebben 60 kaarten en betalen €108,- Hebben dan het volgende; *Kaart p ...
Oh en bij een drukkerij in de buurt dus niet via kaartje2go o.a.

2 jaar geleden

Haha daar had ik ook last van. Ik had foliedruk en afgeronde randen, dat kostte allemaal extra. Dat heb ik er maar af gegooid. Maar ik ben nog steeds erg tevreden. En het formaat, dat scheelt ook nog. En vergeet niet dat je ook nog postzegels nodig hebt 😉

2 jaar geleden

Onze kaartjes kosten 4,50 per stuk rond de 50 a 60 stuks nodig

2 jaar geleden

Van ons zijn ook zo duur

2 jaar geleden

Ja erg hè. Ik heb ook goudfolie en een envelop met gouden inlay. En dan nog de postzegels erbij… De vorige keer heb ik met mijn ogen dicht afgerekend.

2 jaar geleden

Misschien kan je de enveloppen bij de action ofzo kopen? Weet niet meer wat wij betalen, maar vond dat ze voor een envelop (waar niemand echt naar kijkt tijdens het openen..) vrij veel rekenen.

2 jaar geleden

€4,29 is best veel ja. Je kan er, als je t een te hoog bedrag vindt, ook kiezen om alleen dichtbijstaande mensen n kaart te sturen. Gister kreeg ik n appje met n digitaal geboortekaartje, vond dat zelf nogal raar, misschien is dat iets nieuws ofzo? ook pas na ruim 2 maand na t kind geboren was. We wisten wel dat hij geboren was, maar ze wilde dus wachten met bezoek, dat is natuurlijk ieders eigen keus.

2 jaar geleden

Reactie op Cillycilly

Misschien kan je de enveloppen bij de action ofzo kopen? Weet niet meer wa ...
Daar had ik al naar gekeken, om de ergens anders te kopen maar heb nu gewoon basic enveloppen dat zijn de kosten niet. Die zijn voor 70 stukjes €20.

2 jaar geleden

Ja prijzen variëren nogal indd je zou ook alleen voor je meest dierbare de dure kunnen doen? Wij laten de kaartjes thuis bezorgen omdat we er iets bij willen doen. Hebben ook adres stickers besteld. Houd er rekening mee dat je nog postzegels erbij moet rekenen.

2 jaar geleden

Wij zijn voor 40 kaartjes ook al €215 kwijt. Het is ook idd wel prijzig geboortekaartjes, maar kaartjes met foliedruk bijvoorbeeld zijn wel duurder dan zonder.

2 jaar geleden

Reactie op Cillycilly

Misschien kan je de enveloppen bij de action ofzo kopen? Weet niet meer wa ...
Zijn de enveloppen van de action niet erg dun? Die van de Hema vind ik te dun.

2 jaar geleden

Reactie op ascherphof

Wij zijn voor 40 kaartjes ook al €215 kwijt. Het is ook idd wel prijzig geb ...
Ook al zo flink! Jaa, ik heb even gekeken op andere sites en blijkbaar heb ik gewoon een hele dure site uitgekozen 😅 oeps haha. Maar kan ook niks vinden wat zo mooi is als dit kaartje. We laten het maar zo 🤭 Wij hebben hem van studiodijs en heb goudfolie naam, linnen kaart en ronde hoeken. Juist dat allemaal maakt hem helemaal perfect. Dus wil daarin ook niet schrappen

2 jaar geleden

Zijn de enveloppen van de action niet erg dun? Die van de Hema vind ik te d ...
Envelop is het eerste wat mensen weg gooien. Kaartje blijft meestal wel eventjes staan maar wij hebben daarom voor een simpele witte envelop gekozen. We bestellen €40 kaartjes incl sluitzegel, adresstickers en enveloppen komen wij uit op: €122,20. Dit is via kaartje2go ook en enveloppen zijn dan gratis (tenzij je iets anders dan wit wilt). Hebben een kaartje van 14x14cm. Dus ja €300 vind ik wel duur 😅

2 jaar geleden

Oh oeps € teken moet weg bij de 40.

2 jaar geleden

Ja kaartjes zijn ongelofelijk duur (geworden). Voor onze zoon hebben we een look a like kaartje van die van onze dochter. Alleen dit x 1 woordje met goud en zijn 150 euro meer kwijt dan twee jaar geleden. Toen had ik ook nog enveloppen erbij en nu niet anders was het 190 euro meer. Ik heb nu transparante enveloppen via Ali expres besteld, tipje scheelde mij weer 30 euro

2 jaar geleden

Enveloppen zijn bij ons gratis erbij en de kaartjes kosten ongeveer 2 euro per stuk. Ik vind de prijs die jij noemt wel erg hoog!
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Ik herken wat jij zegt! Ons kaartje kost 6,35 met envelop (0,35 cent). Als we de kaarten in grotere hoeveelheden bestellen kosten ze omgerekend minder per stuk maar komen wij op 4,00euro per stuk uit (is bij Blijkaartje en Hippe-geboortekaartjes). Het gaat ons ongeveer rond de 250,- euro kosten (voor 60kaarten met envelop). Wij schrokken ons te pletter. Onze dochter is dik 2 jaar geleden geboren en toen was het zeker nog de helft van de prijs. Ik zag wel dat als je gebruik maakt van ‘foliedruk’ dat de kaart een stuk duurder wordt. Waar gaan anderen de kaarten bestellen?

2 jaar geleden

Net even gekeken, ik geloof dat wij uiteindelijk 45 stuks gaan bestellen. Maar voor 60 stuks met: - 3 zijdes goudfolie - witte envelop met gouden inlay - gouden sluitstickers zouden we 295 euro kwijt zijn. Ik schrijf zelf de enveloppen (die kan je ook al op voorhand bestellen) of ik print gewoon adres etiketten uit, moet nog even kijken waar ik zin in heb. En dan nog postzegels.