38 Reacties

3 jaar geleden

https://www.lijstje.nl/babysweepmeisje Hier 2e. Eerste was jongen

3 jaar geleden

Ik volg mee weet totaal niet wat ik er op moet zetten

3 jaar geleden

Reactie op Xfx

https://www.lijstje.nl/babysweepmeisje Hier 2e. Eerste was jongen
Wat leuk!! https://www.lijstje.nl/Franciscaphilippo dit is mijn lijstje. Ook de eerste een jongen. Nu 16 maanden. Dit keer een meisje ❤️

3 jaar geleden

Reactie op Dandelions

Ik volg mee weet totaal niet wat ik er op moet zetten
Geen knuffels hahaha. Mijn ervaring spelen babys daar niet mee. En ik zit er mee in mijn huis hahahah

3 jaar geleden

3 jaar geleden

Wow.. wat veel luxe op jullie lijstjes 🤣 ik heb geen lijstje, maar wel een tip voor een (best prijzig) cadeau: de lovevery play gym. Mijn dochter heeft hier zoveel plezier van gehad en geloof ook dat mijn zoontje dat weer zal hebben. Is uiteindelijk ook om te bouwen in een tent. Erg leuk!!

3 jaar geleden

Ik wil ook graag een lijstje maken. Werd laatst op een verjaardag ook aangeraden. Maar mijn man wil het niet want hij wil niemand beperken in wat ze graag willen geven. Maar ik vind het zo zonde van het geld als je iets krijgt wat direct de prullenbak in gaat of zolder gezet wordt. Ik weet bv dat mijn schoonmoeder iets wil geven wat ik absoluut niet wil gebruiken! Mijn zegt dan: dan zetten we het op zolder en als ze langskomt halen we het naar beneden. Ik doe daar niet aan! Ik hoef toch niet alles goed te vinden voor mijn kind.

3 jaar geleden

Reactie op VrolijkeVlinder92

Ik wil ook graag een lijstje maken. Werd laatst op een verjaardag ook aange ...
Ben wel heel benieuwd wat je schoonmoeder nu wil geven 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Januari2023

https://www.bol.com/nl/nl/p/cangaroo-baby-walker-cody-grey-loopstoel-3944/9300000061783052/?bltgh=mYEkJTEk8jtvLxQUQrZGfg.mvB4ogDxouGRK3QIvzVMTg_0_4.8.ProductPageUrl Zoiets. Maar er zijn verschillende studies die zeggen dat te veel gebruik slecht is voor de heupen en lopen houding van je kind. Dus ik heb besloten dat ik dit niet wil gebruiken. Ander leuke loopautos/fietsen, of babywalker waar ze achter lopen vind ik helemaal top en zijn ook duur.

3 jaar geleden

Reactie op Januari2023

Net als dat ze elke keer zegt dat zij de kinderstoel wel zal kopen want de gene die ik wil vind ze te duur en onzin. Ik wil gewoon een Tripp Trapp stoel! Niet een plastic, witte, hoge kinderstoel van Ikea. Kortom al met al ben ik te bang voor alles wat ze in mijn huis brengt. Hele behulpzame, zorgzame, liefdevolle vrouw. Mag haar verder graag. Maar met baby dingen zitten we alles behalve op 1 lijn. Over oa kinderstoel, autostoel, box, speelgoed, kleding en wieg. Ohw en werken terwijl je kinderen hebt en kraamvisite 🙈. Het is onze eerste en haar eerste kleinkind.

3 jaar geleden

Net als dat ze elke keer zegt dat zij de kinderstoel wel zal kopen want de ...
Oh nee! Die zijn ook heel gevaarlijk met het oog op verstikking. Kindjes kunnen zich op zo’n stoel niet afzetten. Nee echt geen goede of mooie optie

3 jaar geleden

Ik heb inmiddels zo veel zelf al gekocht dat er weinig overblijft wat ik kan vragen aan mensen 🤭 ergens ook wel jammer

3 jaar geleden

Reactie op Januari2023

Wow.. wat veel luxe op jullie lijstjes 🤣 ik heb geen lijstje, maar wel een ...
Ik heb een mix van vrienden, collega’s en familie die komen. Waarvan sommige al aangaven een duurder cadeau te willen geven. Heb daarom maar voor een mix van goedkopere en duurdere cadeautjes gekozen zodat iedereen keus heeft. Die gym die je benoemd ziet er wel heel leuk uit! Die ga ik in mijn achterhoofd houden!

3 jaar geleden

Ik wil ook graag een lijstje maken. Werd laatst op een verjaardag ook aange ...
Ik heb er bij de uitnodig bij gezet dat ze zich niet verplicht hoeven te voelen om iets van het lijstje te halen. Maar dat het ter inspiratie voor cadeautjes dient en ze vrij zijn iets anders te kopen als ze iets leukers zien. Wel in wat mooiere woorden hahah

3 jaar geleden

Net als dat ze elke keer zegt dat zij de kinderstoel wel zal kopen want de ...
Oh meen je.. die stoelen vind ik prima als we bij familie eten of in een restaurant.. maar ook ik ben fan van de tripptrapp. Komt hier ook een 2e.

3 jaar geleden

Reactie op Franciscaph

Wat leuk!! https://www.lijstje.nl/Franciscaphilippo dit is mijn lijstje. Oo ...
Luiers is goede indd

3 jaar geleden

Reactie op ChiChi11

Ik heb er bij de uitnodig bij gezet dat ze zich niet verplicht hoeven te vo ...
Dat is heel erg slim! Hopelijk doen ze dan alsnog niks buiten het lijstje 😅🙈

3 jaar geleden

Reactie op Januari2023

Oh meen je.. die stoelen vind ik prima als we bij familie eten of in een re ...
Ja precies! Niks mis met die stoelen. Maar ja hier ook een grote fan van Tripp Trapp, zelf vanuit mijn kindertijd zulke fijne en goede herinneringen aan. Als mijn schoonmoeder die plastic koopt voor bij hen thuis, absoluut top, heel graag zelfs. Ik probeer dat dan ook altijd subtiel te zeggen maar volgens mijn man ben ik vrij bot en mag zijn moeder kopen en ons geven wat ze wil. Mag van mij ook, maar ik mag direct bij de stort zetten als ik dat wil! Hormonen zegt hij dan. Nee gewoon duidelijk! Regel het met je moeder of ik gooi dingen gewoon weg! Probeer mijn huis leeg te houden. Ga niet alle troep bewaren. Juist als ik nu al aangeef iets niet te hoeven.

3 jaar geleden

Ja precies! Niks mis met die stoelen. Maar ja hier ook een grote fan van Tr ...
Gelijk heb je hor. Is toch ook raar om iets voor iemand te kopen terwijl die gene duidelijk aangeeft iets anders te willen 😅

3 jaar geleden

Heel herkenbaar die “strijd” dat mensen moeten! Kunnen geven wat zij willen of je het dan leuk vindt of wilt gebruiken maakt dan niet uit.. Heb het zelf met kleertjes, liet trots kleertjes zien die ik had gekocht en krijg vooral te horen: nou joh je moet niet te veel kopen, je krijgt ook nog kleertjes! Maar de kleertjes die ik tot nu toe heb, gekregen; hartstikke lief, maar niet alles is mijn smaak.. 🙈 moeten we onze kinderen dan kleden, in stoelen zetten etc. Omdat andere mensen dat willen/leuk vinden? (Sorry moest er even uit haha)