11 Reacties

2 jaar geleden

Kotex is een goede

2 jaar geleden

Ik deed van die broekjes die je bij de Kruidvat kon halen. Vond ik makkelijk. Ook niet charmant maar dat kan ook bijna niet die eerste tijd 😂

2 jaar geleden

Ik gebruikte de Kotex maandverbanden. Niet superdun, maar wel dunner en kleiner en echt heeel fijn. “Gewoon” dun maandverband is echt te irriterend en broeierig. Je hebt de dag en nacht versie van Kotex, nacht is obviously iets groter/dikker, dus je moet dan even kijken wat past bij hoeveel je nog vloeit.

2 jaar geleden

Ik zou bij het merk Tena eens kijken daar hebben ze enorm veel opties van dun naar dik van verschillende grotes

2 jaar geleden

Kotex! En nu inlegkruisjes

2 jaar geleden

Ik had nacht maandverband die zijn extra lang. Ideaal

2 jaar geleden

Oke Kotex. En zijn die met vleugeltjes dan sowieso wat dunner dan die super verbanden? 🤭. Voor de nacht is het helemaal prima zo’n dik verband maar met visite of een boodschap doen wil ik eigenlijk een verband wat je niet ziet of althans voor m’n gevoel niet opvalt 😅

2 jaar geleden

Reactie op JKKelisa

Oke Kotex. En zijn die met vleugeltjes dan sowieso wat dunner dan die super ...
Nee kotex heeft geen vleugels. Maar blijven gewoon goed zitten

2 jaar geleden

Reactie op JKKelisa

Oke Kotex. En zijn die met vleugeltjes dan sowieso wat dunner dan die super ...
Met Kotex bedoelen we wel gewoon de normal of superverbanden, zonder vleugels zijn die ook.

2 jaar geleden

Ik heb zelf ook die van kotex gebruikt en die van trekpleister eigen merk, vond ik ook erg fijn.

2 jaar geleden

Incontinentiebroekjes van de Albert Heijn. Echt top!! Wel geschikt voor billen tm maatje 42 ongeveer.