9 Reacties

24 dagen geleden

(Overigens als die tijd, en nu nog steeds niet ongesteld geweest)

24 dagen geleden

Hola mama. Begrijp ik hieruit dat je weer een positieve zwangerschapstest hebt? Wow. Ik zelf geef ook volledig borstvoeding en ben 1 keer ongesteld geweest. Dit ging ook wel gepaard met rugpijn en wat krampen.Mijn dochtertje is over 2 dagen 6 maanden.

24 dagen geleden

Hier ook af en toe zeurende pijn en ook vruchtbaar slijm naar t schijnt, maar bij mn vorige kindje duurde het meer dan n jaar voor ik weer ong werd. Heb ook ov testen gehaald. Wil helemaal niet zwanger worden maar om te weten of t klopt haha... mja weet je, die pijntjes horen erbij. Zowiesow is alles nog gevoeliger en herstellende. Tis n kwestie van afwachten. Maar als je echt heel veel pijn ervaart kan een doktersbezoekje geen kwaad. Als t wel de eisprong was merken we dat over 2 weken wel. En die afscheiding kan je ook voor de gek houden al begrijp ik dat je ov test positief is...

24 dagen geleden

Reactie op Rsb87

Hola mama. Begrijp ik hieruit dat je weer een positieve zwangerschapstest ...
Bizar dat het bij iedereen zo anders is he?! Had je die krampen/rugpijn en werd je toen meteen ongesteld? Want ik heb bijv nu een week krampen maar ben niet ongesteld geworden. Met de positieve test bedoelde ik een ovulatie test (sorry voor de verwarring 🤭).

24 dagen geleden

Reactie op Kentry

Hier ook af en toe zeurende pijn en ook vruchtbaar slijm naar t schijnt, ma ...
Ah, vervelend he?! 😥 ja just to be sure inderdaad. Klopt de ov test was positief. Ik was ook wel benieuwd! Had je bij je vorige kindje ook na een half jaar al krampen en bleef de ongesteldheid nog even uit bedoel je?

24 dagen geleden

Kan na bevalling dat je je eisprong beter voelt en dat alles wat anders voelt rondom je cyclus. Kennis van mij had voor haar eerste kindje nergens last van en erna wist ze precies wanneer ei aan het groeien was , aan welke kant en wanneer de eisprong was. Dus kan best dat je dit allemaal veel beter voelt nu Buiten dat kan je ovulatietest ook soms positief uitslaan als je zwanger bent😅 dus stiekem benieuwd of je alleen ovulatietest hebt gedaan of ook zwangerschaps test

24 dagen geleden

Reactie op Mamauitbrabant

Ah, vervelend he?! 😥 ja just to be sure inderdaad. Klopt de ov test was po ...
Nou ik werd pas ongesteld even nadat ik stopte met borstvoeding. Weet niet mee precies of ik toen ook al buikpijn had. Je gaat buikpijn na een bevalling al snel koppelen aan dingen terwijl t niets hoeft te zijn. Complex lijf haha

16 dagen geleden

Reactie op Maloe1991

Kan na bevalling dat je je eisprong beter voelt en dat alles wat anders voe ...
Oh wauw! Nou heb het inderdaad allemaal heel goed gevoeld. Had inderdaad ook een zwangerschap test gedaan en die was negatief. Inmiddels ongesteld geworden dus was gewoon allemaal flink aan het rommelen 😳.

14 dagen geleden

Ik ben nog maar 2x ongesteld geweest in de 8 maanden dat ik borstvoeding geef. Ik had van de week ook kramp, raar gevoel. Vooral aan 1 kant. Ik had het gevoel dat dat nu misschien mijn eisprong was of dat ik ongesteld moest worden. Maar nog niet ongesteld geweest. Even afwachten.