13 Reacties
2 jaar geleden
Onze dochter kreunt ook heel erg en maakt erg rare en harde geluiden. Ik herken haar heel erg in jouw verhaal. Ik heb zelfs filmpjes gemaakt om aan het cb te vragen of het wel goed is haha. Ze zeiden dat het normaal is. Onse dochter is geboren met 35+6 dagen en dan zien ze het meer dat ze kreunen. Een speentje helpt hij ons soms. Verder geen adviezen, hoort erbij zal vanzelf overgaan:)
2 jaar geleden
Reactie op MFM
Onze dochter kreunt ook heel erg en maakt erg rare en harde geluiden. Ik he ...
Dankje voor je reactie, ik heb inderdaad ook al allemaal filmpjes gemaakt haha.
Mijn zoon is met 39+2 geboren, ben benieuwd wat het cb zegt.
2 jaar geleden
Ik wilde hier ook een post over maken, heel herkenbaar! Mijn baby is nu ook 3 weken. Wij zeggen ook altijd dat het lijkt alsof ik ben bevallen van een geit. Inderdaad ook heel onrustig geluiden maken en met armen zwaaien in ondiepe slaap, waardoor ik steeds twijfel of ze honger heeft of niet en niet weet of ik haar moet pakken. Maar soms slaapt ze na zo鈥檔 moment nog een uur of 2 uur verder voordat ze echt gaat huilen. Sommige nachten kan ik er goed doorheen slapen, maar vaak lig ik ook wakker door de geluiden en twijfels of ik haar moet pakken of niet.
Ik heb geen tips maar herken het vooral!
2 jaar geleden
Hier ook herkenbaar. Ik gebruik tijdens de nacht oordoopjes (loops). Deze dempen haar gekreun en geluidjes maar als ze honger krijgt hoor ik het nog.
2 jaar geleden
Heel herkenbaar! Zoon is komende woensdag 3 weken en maakt exact de geluiden die je beschrijft: kreunen, mekkeren. Hij is geboren bij 39+3. Kreeg van CB te horen dat het inderdaad normaal is. Zij adviseerde nog om hoofdeinde bedje iets omhoog te doen. Tot op heden lijkt dat weinig verschil te maken.
2 jaar geleden
Hier precies het zelfde. Ons zoontje is nu 7 weken en noem hem daarom ook soms mijn kleine geitje馃槣 wanneer hij dit vooral doet is wanneer we hem wegleggen na de fles. Ook al os dit 15min na de voeding. We pakken hem dan op en wachten tot dat hij nog een keer goed geboert heeft. Wat ook soms nog wel 10min kan duren. Daarna maakt hij deze geluiden niet meer
2 jaar geleden
Reactie op nd1991
Hoi! Mag ik vragen welke type oordopjes jij hebt?
Loop earplugs quit 鈽猴笍
2 jaar geleden
Heb begrepen dat dit typische baby geluiden zijn. Ons zoontje doet het ook. Ik slaap zelf ook met oordoppen in. Duw ze alleen erg zacht aan. Dempt het geluid iets en hoor hem wel als hij honger heeft. Verder neemt mijn partner ons zoontje af en toe mee naar beneden zodat ik even rustig kan slapen.
2 jaar geleden
Ik wacht 20-25 minuten na de fles
En dan ligt ze in diepe slaap en doet ze het niet. Leg ik haar eerder weg dan 20 minuten, doet ze dit wel en wordt ze er lichtelijk wakker van. En wordt het een geitje 馃槄
2 jaar geleden
Hier ook herkenbaar en soms echt ook heel hard. Ik had zelf soms het idee dat het erger is bij hem als hij melk terug geeft. Het idee dat het dan pijn doet ofzo.. maar heb ook wel is gehoord dat het inderdaad 'normaal' is. Mijn zoontje van nu 2 deed dit ook heel erg met deze leeftijd.