10 Reacties

17 dagen geleden

Hier worden ook nog geen hapjes gegeten… van alles geprobeerd, wel alles zelf gemaakt, maar hij weigert echt. Wij zitten al een hele tijd op een schema van 4 flessen, 180cc + 6 scheppen. Meer krijg ik er niet in en ik vind het helemaal prima. Een heel tevreden jongetje die veel lacht, goed slaapt en zijn flessen netjes leegdrinkt.

17 dagen geleden

Mijn dochter van bijna 7 maanden eet ook eigenlijk geen vast voedsel (soms gaat er toevallig 1 hapje naar binnen maar verder duwt ze alles direct met haar tong naar buiten 😜) en krijgt ook maar 4 flessen van 210+7. Dit schema heeft ze nu denk ik al bijna 2 maanden en ze is een heel tevreden en blij meisje. Heb wel het idee dat ze de laatste dagen wat hongeriger wordt (de flessen gaan in tegenstelling tot eerder tot de laatste druppel leeg) maar wie weet dat ze daardoor de hapjes ook wel meer gaat waarderen 😁😁

17 dagen geleden

Ik denk zelf zolang ze genoeg plasluiers heeft en je verder niks merkt dat het niet zo erg is hoor! En als ze wel honger heeft zal ze zich wel melden :) Mijn dochtertje (7maanden) krijgt 4 flessen van 210+7. Soms drinkt ze ze leeg,soms ook niet. En hapjes verschilt bij haar per dag of ze ze wilt of niet. Verder is ze vrolijk en genoeg luiers, ontlasting gaat ook goed. Dus als ze 4 flessen drinkt en de hapjes weigert heb ik er niet zo'n moeite mee. En als je twijfelt kan je natuurlijk altijd cb bellen voor advies. Trouwens,die foto is echt heel schattig!

16 dagen geleden

Oh jullie hebben geen idee hoezeer dit geruststeld! en omdat er dus meer kindjes zijn die 4 flessen drinken én niet of weinig hapjes eten. Dan ga ik het gewoon aankijken. Kleine meid is over t algemeen idd vrolijk en poept en plast genoeg ✔️

16 dagen geleden

Ik zou eigenlijk gewoon je kindje volgen hierin.

16 dagen geleden

Dat is prima. Meestal geef je flesvoeding tot max 1 liter per dag.

16 dagen geleden

Mijn dochtertje eet ook nog bijna geen hapjes en krijgt al een tijdje 4 flessen van 180cc. Ze geeft zelf wel aan of ze genoeg heeft of niet. Als ze overdag niet genoeg op heeft komt ze 's nachts vanzelf een keer, helemaal prima.

16 dagen geleden

Mijn zoon van 6.5 maand, drinkt ook 4 flesjes op de dag van 180+6 Als hij op de dag dan niet genoeg heeft meld hij zich wel, zo niet slaapt hij gewoon lekker door. Hij eet daarin tegen wel hapjes, maar veel gaat er niet in.

13 dagen geleden

Hallo mama's hebben jullie een vast schema? Want hier ook een beetje ten einde raad.. kleine man geef ik nog om de 3,5 /4 uur een fles en deze gaan eigenlijk nooit leeg! 180+6 Hoe ziet jullie schema eruit? Of is er nog geen vast schema? Wachten jullie tot de kleine zich meldt? Hier een mannetje die slechte signalen geeft en ik de klok dan maar als leidraad aan houdt. Ene dag 4/5 hapjes groenten andere wil hij niets.. Snap ik hem dan gewoon niet meer??

13 dagen geleden

Reactie op Inge_S

Hallo mama's hebben jullie een vast schema? Want hier ook een beetje ten ei ...
Nou hartstikke goed dat hij al ca 5 hapjes groenten eet, is meer dan mijn dochtertje doet😅 Ons schema momenteel: 7:30 fles 210 ml 11:15 fles 210 ml 15:00 fles 210 ml 19:00 fles 210 ml nu toch voorlopig nog 22:30 fles 120 ml omdat ze ineens heel slecht sliep toen we die laatste fles niet gaven