10 Reacties

12 dagen geleden

Heb je wel een fysiotherapeut die ook inwendig behandeld.

12 dagen geleden

Ben je naar een bekkenfysio of algemene fysio geweest?

12 dagen geleden

Reactie op C8L

Ben je naar een bekkenfysio of algemene fysio geweest?
Bekkenfysio

12 dagen geleden

Reactie op Xfx

Heb je wel een fysiotherapeut die ook inwendig behandeld.
Nee ..

12 dagen geleden

Reactie op eerstekeermama11

Nee ..
Dan zou ik echt adviseren een echte bekkenbodem therapeut te zoeken. Te gek eigenlijk dat je eigen fysio dit ook niet heeft aangegeven. Als je bekkenbodem niet goed is zul je klachten houden. Dit kunnen ze gewoon onderzoeken. Maar dan moet je wel een echte bekkenbodem therapeut hebben. Die mogen inwendig onderzoek en behandeling uitvoeren. Misschien dat je daar al heel ver mee komt. 🥰

9 dagen geleden

Reactie op eerstekeermama11

Nee ..
Ik zou ook een bekkenbodemfysio zoeken. Ik ben na 13 maanden eindelijk van mijn pijn af en kan weer sporten. Met hun apparatuur en oefeningen ben ik zo geholpen!

9 dagen geleden

Was het nog gelukt om een fysio te vinden

9 dagen geleden

Misschien stomme vraag maar is er gecheckt of je misschien scheef staat? Je bekken? Dit was bij mij de oorzaak van extreme pijn (al aan het begin van de zwangerschap), ik stond waarschijnlijk al jaren scheef zonder echte klachten maar door de zwangerschap kwam het naar voren.

8 dagen geleden

Waar heb je de pijn? Ik heb na 13 maand ook nog steeds klachten aan rug/bil. Al bij diverse professionals geweest zoals een bekkenfysio, osteopaat, chiropractor. Elke keer wordt er wag anders gezegd, bekken scheef, stuitje scheef..

6 dagen geleden

Herkenbaar van na mijn oudste ...ik heb gerevalideerd uiteindelijk bij spine en joint in Rotterdam. Ongelofelijk veel aan gehad en nooit meer pijn. Sterkte mama!