16 Reacties
2 jaar geleden
Ja ik heb hier de eerste week ook last van gehad. Had het even opgezocht via Google en daar stond dat je de plakkertjes te losjes aantrekt. Nu doe ik het strakker en lekt het niet meer door
2 jaar geleden
Reactie op melibelly
ik heb dit ookkkk
Gebruiken jullie ook de kruidvat luiers? Ik heb nog een pak pampers liggen die in een baby box zat. Ik ga vandaag die eens proberen in de hoop dat ik niet nog een keer (of drie) een schoon pakje moet aantrekken🥲
2 jaar geleden
Reactie op Monique 89
Ja ik heb hier de eerste week ook last van gehad. Had het even opgezocht vi ...
De plakkertjes die je om zn middel moet doen bedoel je? Voor mijn gevoel trek ik ze juist heel straks aan😅
2 jaar geleden
Misschien een open deur, maar als er bij mij een keer lekkage is, komt dat vrijwel altijd door de flapjes aan de binnenkant van de benen die niet goed naar buiten waren gevouwen. Dus dat is mijn tip:)
Ik heb overigens ook de proefverpakking van pampers gebruikt, maar die zat bij mijn zoontje helemaal niet goed. Ligt dus misschien ook aan de bouw welke luiers fijn zitten!
2 jaar geleden
Reactie op Mamamoosss
Misschien een open deur, maar als er bij mij een keer lekkage is, komt dat ...
Zal ik eens proberen. Ik haal de flapjes altijd wel uit, maar heb juist het idee dat het daardoor misgaat?
2 jaar geleden
Reactie op junesky
Heb dit ook met Kruidvat! Heel vervelend, vooral in de nacht. Soms het idee ...
Hij is nog wel erg klein, maar zal ook maat 2 eens ophalen om uit te proberen.
2 jaar geleden
Reactie op gerriewerrie
De plakkertjes die je om zn middel moet doen bedoel je? Voor mijn gevoel tr ...
Ja, die bedoel ik
2 jaar geleden
Gisteren alleen pampers gebruikt. Tot bu toe geen lekkages. Maar kan ook puur toeval zijn. Zal het pak opmaken en mocht niks lekken gaan de kruidvat luiers mooi terug naar de winkel
2 jaar geleden
Hadden wij ook in het begin last van met de kruidvat luiers. Nu we goed letten op hoe we ze vastmaken nooit meer last van, zelfs niet als ze super volle plasluiers hebben! Je moet even opletten dat je de voorkant goed om ze heen vouwt voordat je de plakkers vast maakt, en dan de plakkers echt goed strak. En niet die plooirandjes om de benen vergeten te checken, die moeten ook goed strak aansluiten :)