19 Reacties

vorig jaar

Wij hebben een piano van de action van Fisher dacht ik? Ook speelt ze op haar poep momenteel met de voorkant van haar loopdingetje

vorig jaar

Deze is echt heel leuk. Als ze iets ouder is kan ze er dingen door leren maar nu vind ze het vooral leuk om de liedjes te luisteren en naar het knipperende hart te kijken (en te knuffelen) als je het hart ingedrukt houd worden alle liedjes achter elkaar afgespeeld

vorig jaar

En deze is ook een groot succes, de bal gaat alle kanten op waardoor ze er achter aan probeert te tijgeren

vorig jaar

Hier is alles van vtech een groot succes

vorig jaar

Deze, de voorkant kan eraf. Ideaal

vorig jaar

Reactie op Didu

En deze is ook een groot succes, de bal gaat alle kanten op waardoor ze er ...
Deze is overal uitverkocht helaas

vorig jaar

Reactie op Jackie88

Ik heb er laatst 1 op vinted gekocht

vorig jaar

Reactie op Jackie88

Ik denk dat dit de nieuwe versie is. https://www.bol.com/nl/p/vtech-baby-3-in-1-magische-muziekbal-educatief-speelgoed-cijfers-muziek-kleuren-van-9-tot-36-maanden/9300000134982565?referrer=socialshare_pdp_androidapp Heb die andere op een markt 2e hands gekocht en op vinted staat de oude ook nog. Maar weet niet of je gebruikt speelgoed wilt.

vorig jaar

De Vtech toet toet auto’s die nu nog in de aanbieding zijn bij de Intertoys! Groooot favoriet van mijn dochter haha

vorig jaar

Vtech is leuk. Ik heb hier t loopkarretje en idd de voorkant kan eraf (voor bijv in de box) maar de wielen hebben ook 2 standen voor het leren lopen. Vorige week een telefoontje gekocht van een paar euro, op dag 1 klonk deze al vals en heeft @#*^ sinterklaasmuziek 😵 dus ik blijf bij vtech volgende x 🤣

vorig jaar

Mijn dochter vind deze geweldig!

vorig jaar

Wij hebben deze laatst gekocht, is er helemaal blij mee!

vorig jaar

Reactie op Xfx

Deze, de voorkant kan eraf. Ideaal
De idd, heb ‘m in een andere kleur gekocht via Vinted. Nu leuk om op de grond mee te spelen en kan later ook als loopauto gebruikt worden

vorig jaar

Reactie op Didu

Ik denk dat dit de nieuwe versie is. https://www.bol.com/nl/p/vtech-baby-3- ...
Goede tip! Nooit bij nagedacht

vorig jaar

Reactie op Brigit&Sofie

Wij hebben deze laatst gekocht, is er helemaal blij mee!
Deze hebben wij ook en wordt elke dag veel mee gespeeld! Vorige week op vakantie hebben we hem gevuld met speelgoed mee genomen. Ideaal!

vorig jaar

Deze is ook een groot succes! Bekijk VTech Baby Toet Toet Politieauto - Educatief Babyspeelgoed - Interactieve Speelgoed Auto - met Geluid op: https://www.bol.com/nl/p/vtech-baby-toet-toet-politieauto-educatief-babyspeelgoed-interactieve-speelgoed-auto-met-geluid/9200000072638166?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Ik heb trouwens laatst een hele lading nieuwe toet toet auto’s gekocht op Vinted. Gezocht op ‘vtech’ en als staat ‘nieuw met prijskaartje.’ Scheelde zo de helft.

vorig jaar

Reactie op pdxxx

Wij hebben een piano van de action van Fisher dacht ik? Ook speelt ze op ha ...
Wij hebben die piano ook En idd groot favoriet

vorig jaar

Nijntjes geluidenboek

vorig jaar

Reactie op Rosanna888

Vtech is leuk. Ik heb hier t loopkarretje en idd de voorkant kan eraf (voor ...
Deze heb ik ook!! Ik dacht dat het aan mij lag dat ik er een sint lied in hoorde...! Haha!