17 Reacties

2 jaar geleden

Misschien niet de allerleukste , maar erg praktisch waren bij ons de bol.com cadeaukaarten. Daar kun je zo'n beetje alles bestellen. Weet je zeker dat je iets 'krijgt' dat je kunt gebruiken en is uiteindelijk toch leuk.

2 jaar geleden

Ochtendjasje met naam geborduurd van pippeloentje Zwemspullen Houder voor alle geboorte kaartjes

2 jaar geleden

Zelf ook een lijstje gemaakt. Ik had: -knuffeltje met naam erop - houten herinneringen doos met naam en geboortedatum - verschillende houten speel dingen van little dutch - bijtring - bijtring gevuld met water - hartslag knuffel en projector in 1 - box zak voor het speelgoed - zelf uitgezochte kleding - waterspeelmat - slofjes - speel spiegel voor buiktijd - zwart wit knisper ding voor in de box - speelbal - badspeelgoed - lakentje en deken voor in ledikant Heb een online lijstje gemaakt dat het ook afgestreept kan worden door mensen zodat er niks dubbel komt en je ook krijgt wat je echt wil

2 jaar geleden

Wij kregen van mijn broer en schoonzus een wollen jasje van Engel Natur. Een maatje groter dus echt voor komende winter. Heel blij mee verrast!

2 jaar geleden

Wij hebben een birth bear gekregen en die vind ik echt onwijs gaaf. Verder boekjes en speelgoed voor over een tijdje. En veel zelfgemaakte dingen van mijn familie, wat ook altijd leuk is

2 jaar geleden

Poster van Mr Starsky!!! supermooi en met de sterrenhemel boven de geboorteplaats op de tijd van geboorte!

2 jaar geleden

Reactie op Kroon27

Poster van Mr Starsky!!! supermooi en met de sterrenhemel boven de geboorte ...
Jaaa heel gaaf! Die krijg ik idd ook van een vriendin van me 🥰

2 jaar geleden

Keukentje van petitie amelie, een mini paar van ons beider favoriete schoenen (Vejas), een zelfgemaakte knuffel, nachtlampje

2 jaar geleden

Dit lampje vinden wij echt supefijn, hij kan gedimd worden, is met een druk op z’n kop aanbod uit en is draadloos. Die hebben we bij de co-sleeper. https://www.bol.com/nl/nl/p/sleepy-friends-led-nachtlampje-kinderen-kuikentje-ei-usb-oplader-babykamer-dimbaar-slaap-premium/9300000071693855/

2 jaar geleden

Badjas met naam, mooie boeken, houten treintje met letters van zn naam, feetje pyjama. Avondeten 😁

2 jaar geleden

Gepersonaliseerd stoeltje van Mies to go 😊

2 jaar geleden

Wij kregen gisteren een thuisbezorgd cadeaubon, briljant! Daarnaast een bijtring met een zilveren Nijntje rammelaar waarin zijn naam is gegraveerd, echt heel gaaf. Mooie boekjes worden hier ook gewaardeerd!

2 jaar geleden

Een vriendin heeft een dekentje gebreid voor in de wieg en ze had ook zelf een speelbord gemaakt met allemaal knopjes, schuifjes en andere dingen om aan te raken. Super origineel en echt leuk voor als ons zoontje wat groter is! Wat ik ook een erg leuk cadeau vond was een logeerkoffertje met zijn naam op. Super schattig. Oh en een boek om de mijlpalen van het 1e jaar in bij te houden.

2 jaar geleden

Moonie beer Wolle kleertjes etc zoals, dekentje van Disana of Hvid, Hvid slofjes en beer, hirsch sokjes, engel natur jasje My bambinis flessenwarmer (draadloos) Hydrofiele doeken Mutsje met naam Studio noos teddy tas met naam

2 jaar geleden

- Het welbekende Jip en Janneke boek - Ochtendjas - Thermosfles van Dopper voor warmhouden van water voor flesvoeding - bon voor babyspa en babyzwemmen - geboorteboom voor in de tuin

2 jaar geleden

Wij hebben deze gekregen. Erg leuk! Felle kleuren en maakt een heel leuk geluid. De slak kun je wiebelen. Babys reageren hier goed op. Ook is een simpel baby boekje met makkelijke afbeeldingen fijn om te hebben. Zo kunnen ze naar de kleurtjes kijken

2 jaar geleden

Hier ook nog leuke ideetjes! - Sophie de Giraf bijtring soft en het bijtspeeltje - boekje van baby ziet… - cadeaubonnen HEMA, prenatal, bol of baby cadeau bon - VTech Dierenvriendjes Draai & Wiebel Rupsje - oball rattle - gips afdruk handjes voetjes - waterspeelmat - knuffel boekje raad eens hoeveel ik van je hou - Nijntje kiekeboe - vormen stoof - Fischer-Price kleurenringpiramide - Baby Clementoni - Baby Garden - Motoriek Speelgoed