26 Reacties

3 jaar geleden

Kan wat oud bloed zijn van een geknapt vaatje

3 jaar geleden

Is normaal!

3 jaar geleden

Heb je al je verloskundige gebeld

3 jaar geleden

Ik heb hier ook al een paar dagen last van en van 6+4 weken zwanger. Bij mij wordt het ook niet rood, blijft bruin... toch vervelend!

3 jaar geleden

Ik zou toch de verloskundige even bellen of je voor een extra echo mag komen. Puur even voor je eigen gerustheid.

3 jaar geleden

Lijkt een inimini beetje oud bloed wat erin vermengd zit. Heb je afgelopen dagen veel getild of seks gehad?

3 jaar geleden

Dames heb verloskundige gesproken want net weer gemeenschap gehad en bruinverlies begon meer te worden zelfs beetje lichtroze helderbloed en zij vond het geen alarm en hoogwaarschijnlijks met gemeenschap te maken🥺

3 jaar geleden

Dames heb verloskundige gesproken want net weer gemeenschap gehad en bruinv ...
Ik hoop het heel erg voor je. Maar bij mij was dat wel een slecht teken. Hoeft bij jou natuurlijk absoluut niet zo te zijn, maar als het aan blijft houden gewoon weer bellen en vragen om een echo!

3 jaar geleden

Reactie op Mamavan1jongen

Ik hoop het heel erg voor je. Maar bij mij was dat wel een slecht teken. Ho ...
Oh echt? Hoe ver was jij? En hoe begon het bij jou en hoe zag het er precies uit?

3 jaar geleden

Oh echt? Hoe ver was jij? En hoe begon het bij jou en hoe zag het er precie ...
Tweede keer dacht ik bijna 11 weken te zijn. Toen begon het ook met een beetje bruin, wat steeds meer bruin werd. Dit duurde 2 dagen. Daarna werd het steeds meer rood. Achteraf was het kindje al met 8,5 week gestopt met groeien. Dus ik weet niet wanneer je de laatste echo hebt gehad en ook zeker nergens bang voor maken. Maar ik heb nu 2 miskramen gehad en bij mij zeiden de verloskundigen ook altijd ik denk dat het een bloedvaatje is. Dus dat vind ik zelf dus erg makkelijk gezegd altijd 🙈 Dus een echo om gerust te stellen is zeker niet verkeerd. Hoop dat het voor jou gewoon onschuldig is, wat ook vaak voor komt natuurlijk

3 jaar geleden

Reactie op Maloe1991

Lijkt een inimini beetje oud bloed wat erin vermengd zit. Heb je afgelopen ...
Jaa! 2 dagen terug sex gehad en vanochtend begon dus die lichtbruine afscheiding we hadden net weer gemeenschap en bij het afvegen was de bruine afscheiding meer en zelfs lichtroze bloed heel klein beetje. Verloskundige vermoed dat het echt met gemeenschap te maken heeft, en dat die bruine afscheiding van 2 dagen terug is en de lichtroze beetje heldere bloed net na gemeenschap van vandaag. Ik had dit echt nooit omdat we nog geen gemeenschap hadden tot 2 dagen terug dus en vandaag. Het leek me gewoon veel de bruine afscheiding omdat het echt en dag aanhoud zo te zien, het lijkt wel verminderd en lichter te zijn kwa kleur, dus hopen dat het helemaal stop en morgen mijn 10 weken echo goed verloopt. Pff stress🥺

3 jaar geleden

Tweede keer dacht ik bijna 11 weken te zijn. Toen begon het ook met een bee ...
Ik had mijn laatste echo met 6 weken en 3 dagen maar had mijn symptomen nog steeds al die tijden, ik hoop echt dat het stopt het is gelukkig al lichter en minder het was ook weinig steeds. Pff ben idd nu onrustiger. Had jij wel ook wat pijn tijdens de bruine afscheiding?

3 jaar geleden

Ik had mijn laatste echo met 6 weken en 3 dagen maar had mijn symptomen nog ...
Was met de echo van 6 weken het vruchtje qua termijn perfect van grootte en klopte het hartje? Dan zou ik me echt proberen niet druk te maken (ik weet dat t makkelijk gezegd is dan gedaan). Maar bij missed abortions is het vaak dat het vruchtje bij eerdere echo’s al achter liep in groei. Bij mij was bruine afscheiding vorig jaar een bbz maar aangezien jij al een echo hebt gehad zal het waarschijnlijk komen door de sex wat je zelf ook al zei. Ik duim voor je 🍀

3 jaar geleden

Was met de echo van 6 weken het vruchtje qua termijn perfect van grootte en ...
Het was heel goed zei ze tijdens de echo. Ja het gekke is dat ik deze bruine afscheiding 2 dagen na sex pas kreeg, net 3e verloskundige aan de lijn die hetzelfde zegt dat ze zich geen zorgen maakt en het normaal is en met sex te maken heeft. Het lijkt ook te verminderen de afscheiding hopen dat het helemaal klaar is🥺

3 jaar geleden

Het was heel goed zei ze tijdens de echo. Ja het gekke is dat ik deze bruin ...
Oh gelukkig dat het minder wordt! Dan zouden ze vast gelijk hebben! 🍀 Wanneer staat je volgende echo? Het klopt inderdaad wel wat hier onder staat. Mijn kindje was de eerste echo ruim 1,5 week terug gezet. Dat was toen al vreemd. Ik had de ene keer geen buikpijn en de andere keer sochtends eerst best laat van menstruatie achtige pijn.

3 jaar geleden

Oh gelukkig dat het minder wordt! Dan zouden ze vast gelijk hebben! 🍀 Wann ...
Aahh en rond hoeveel weken had je ie eerste echo? En de menstruatie achtig pijn waren die heel pijnlijk? Want had je die samen met de bruine afscheiding? En jouw bruine afscheiding werd nooit minder toch elke keer meer? Sorry voor de vele vragen haha, hopelijk heb je nu lekker je rainbow baby in je buik ik gun het je enorm!🤍

3 jaar geleden

Aahh en rond hoeveel weken had je ie eerste echo? En de menstruatie achtig ...
De tweede miskraam dacht ik 6+2 te zijn, maar ik was toen achteraf met aan 5 week. Maar die echo was al nav bloedverlies. Dus we gingen toen uit van een miskraam. Uiteindelijk stopte het bloeden daarna weer en ben ik een week later naar de gynaecoloog gegaan en toen was er een kloppend hartje en was ik op 6 weken gezet. Daarna met 7+5 nog een echo die weer goed was en een paar dagen later is het dus al mis gegaan. Een dag voor de termijn echo pas weer bloedverlies, daarna inderdaad niet meer minder geworden en kwam het op gang. Het was dus al een valse start bij mij. Nee die pijn was niet heel pijnlijk, dus ik dacht dat dat het groeien van de baarmoeder was op dat moment. Tot zover lijkt het bij ons goed te gaan. Heb nu elke week/ twee weken een echo. Mag gelukkig woensdag weer komen. Dan ben ik 9+2 daarna met 10 weken weer. Heel fijn

3 jaar geleden

Reactie op Floor445

Ik heb hier ook al een paar dagen last van en van 6+4 weken zwanger. Bij mi ...
Ik heb hier ook een kleine week last van gehad, zonder dat het rood werd. Is nu gestopt gelukkig. Ben vandaag 7+2 weken ver ☺️

3 jaar geleden

Hallo dames, even een update. Baby doet het goed! Alleen liet hij of zij zich niet helemaal zien haha dus ik mag volgende week opnieuw komen voor de meting etc van de termijn echo. Ben dan 11 weken hopelijk, heb niet de beste echo foto’s maar voor mij wel heel bijzonder. Bruine afscheiding dus dagen na sex is normaal! Het lijkt bijna klaar te zijn. Hopelijk snel.🥰

3 jaar geleden

Hallo dames, even een update. Baby doet het goed! Alleen liet hij of zij zi ...
Super fijn❤️❤️❤️