22 Reacties

11 dagen geleden

Hooi, ik geef om 7pm de laatste pap en der luier houdt wel vol tot 7am in de ochtend- als van haar vol raakt zou je misschien rond 11 u zo weer moeten verschonen net voordat je zelf naar bed gaat. Hangt er ook vanaf welke luier je gebruikt- ik gebruikt pampers

11 dagen geleden

Ik gebruik ook pampers, in de nacht baby dry, die houdt het wel tot de ochtend. Als hij wakker is in de ochtend, gelijk verschonen.

11 dagen geleden

Hier gaat t goed vanaf 19:00. Tot 6/7u. En wij deden maatje groter aan snachts

11 dagen geleden

Onze zoon lekt sinds een week ook door. Ik verschoon hem direct wanneer hij wakker word sochtends maar dan is hij al doorgelekt. Hij krijgt in de nacht al 1 maatje groter. Ik heb t maar geaccepteerd haha misschien in de nacht ook maar de nachtluiers gaan halen van baby dry

11 dagen geleden

Maatje groter aantrekken + romper ook maatje groter voor de nacht! Werkt hier al maanden top! Hebben gewoon Kruidvat luiers trouwens. Deden eerst Pampers voor de nacht, maar sinds ik deze tip las van maatje groter... werkt het top!

11 dagen geleden

Wij gebruiken maatje groter van pamper baby dry sinds deze week, werkt perfect!

11 dagen geleden

Pampers baby dry, een maatje groter. En een hele belangrijke bij ons: de romper een maat groter of losmaken! Ze heeft dan een pyjamabroekje aan die ook een maatje groter is, zodat de romper niet omhoog kruipt

11 dagen geleden

Ik verschoon nooit de luier s nachts (tenzij poep uiteraard) wij gebruiken pampers baby dry. Werkt perfect!

11 dagen geleden

Rompertje open laten zodat de pamper kan uitzetten! Hier slaapt ze 12u aan een stuk met 1 pamper

11 dagen geleden

Reactie op Anoniempje9090

Rompertje open laten zodat de pamper kan uitzetten! Hier slaapt ze 12u aan ...
Dit ga ik ook eens proberen! Wij doen hem 鈥榮 nachts een gewone luier aan en daar nog een luierbroekje overheen. Beide van het Kruidvat merk.

11 dagen geleden

Ik doe 2 luiers over elkaar. Lekt nooit door馃槵

10 dagen geleden

Hier een buikslaper die ook door slaapt. Voor onze zoon werkt het om de luier achterstevoren aan te doen; de achterkant neemt veel meer op. De luier is bij zijn billen altijd bijna droog 馃ぃ.

10 dagen geleden

Je kan ook een wolbroek gebruiken over de pamper. Dit wordt gedaan met wasbare luiers, voor 's nachts. Maar kan zeker ook over wegwerp. De wolbroek behandel je met schapenvet (lanoline), waardoor het er niet doorraakt maar toch een beetje absorbeert.

10 dagen geleden

Reactie op Floor92

Hier een buikslaper die ook door slaapt. Voor onze zoon werkt het om de lui ...
Jaa dit hebben wij ook! Ik ga het proberen!

9 dagen geleden

Wij doen nog 1 luier als hij voor z鈥檔 eerste voeding komt

9 dagen geleden

Ik doe voor mijn door slaper een grotere maat luier aan. Lekt niet door en er kan meer opgenomen worden, zonder dat het te vol komt te zitten.

7 dagen geleden

Pampers Harmonie, nog nooit doorgelekt

7 dagen geleden

We gebruiken Huggies en nog nooit een doorgelekte luier gehad 鈥榮 nachts. Met Pampers premium hebben we om de haverklap lekken, ook overdag.

7 dagen geleden

Mijn dochtertje slaapt door maar met haar heb ik nog nooit last gehad van door lekken (kruidvat luiers). Met mijn zoontje wel toen hij een paar kaar terug een baby'tje was. Wat bij hem goed hielp was een maatje grotere luier en een goeie ruime romper, als die te strak zit duwt het tegen de plasluier aan ofzo.. toen hij groter werd deed ik altijd 2 luier broekjes over elkaar heen aan. Bovenste broekje wordt niet nat maar op een of andere manier houd hij de onderste luier op z'n plek. En in de ochtend trok ik zo de onderste vieze luier eronder vandaan en had hij meteen de bovenste (nog schoon) aan .

4 dagen geleden

Ons zoontje was ook elke ochtend nat. Wij hebben voor de nacht de rascal en friends .. doen daarover heen een dagluier van de kruidvat. Doen deze pas aan na de laatste fles..nu is hij niet meer nat