18 Reacties

2 jaar geleden

Kruitvat luiers en doekjes parfum vrij. Overige verzorging producten allemaal van weleda

2 jaar geleden

Ik heb pampers gekocht, waterwipes en de dermatoloog raade uriage gamma aan. (Ik ben wel zeer allergisch)

2 jaar geleden

Voor mijn dochter van 2 gebruik ik nu de producten van la roche posay. Deze zijn erg fijn voor haar droge huidje. Voor de baby ga ik ook deze verzorgings producten gebruiken. Pampers ook van pampers en de doekjes van naïef.

2 jaar geleden

Luiers hier aan het begin van de pampers gehad. Na verloop over gegaan naar de etos, vanwege de mogelijk op abonnementsvorm en hierbij de kosten. Doekjes pampers fresh clean en voor onder die met een harde sluiting. De rest kwa zalf, hier altijd fan vereist van dr. Swaab (gebruiken we in het verpleeghuis ook 😅)

2 jaar geleden

Ik vindt de kruidvat luiers slecht en vindt ze stinken. Ik heb zelf de luiers van Babylove van Dm die had ik voor 10 jaar terug met mijn oudste ook super luiers nooit geen last mee gehad zoals door lekken enz. Die ga ik nu weer gebruiken ben nu bijna 34 weken zwanger. Billendoekjes haal ik ook van babylove van dm. Shampoo heb ik van hipp ook uit Duitsland en zalf sudo crème zwitsal.

2 jaar geleden

Ik heb nu enkel de spullen uit alle gratis paketten. Ga gewoon uitproberen wat ik prettig vind😊. Qua verzorging wil ik niet teveel zeep en zooi gebruiken zolang ze nog zo klein is. Heb wat natuurlijke olie en shea butter. Heb ook wel de gratis spullen uit het Kruidvat pakket maar denk dat die voorlopig op de plank staan.

2 jaar geleden

Ik gebruik al 3 jaar de billendoekjes van kruidvat! Zowel de lotion als de waterdoekjes! Ik vind ze erg fijn en qua prijs ook heel leuk...vooral als ze in de aanbieding zijn! Qua luiers is soms echt even zoeken. Lange tijd gebruik gemaakt van de kruidvat luiers tot mijn dochtertje daar ineens bij bleef doorlekken. Toen overgestapt op etos luiers en voor de nacht rascal en friends. Heb voor de kleine man die op komst is nu van zowel pampers als kruidvat als etos wat in huis, zodat ik kan kijken waar hij het beste op reageert

2 jaar geleden

Wij willen geen andere billendoekjes dan de Zwitsal sensitive. Hebben een heleboel uitgeprobeerd, maar de 1 was te nat, de andere te droog, de andere lieten niet makkelijk los als je ze eruit haalde. Het is maar net wat je zelf fijn vind om te gebruiken. Dus ga eerst lekker wat verschillende soorten uitproberen, voordat je een jaar voorraad besteld in de aanbieding 🤭

2 jaar geleden

Ik heb in het begin verschillende dingen uitgeprobeerd, grotendeels uit gratis boxen, of zelf losse items gekocht. Pas toen duidelijk werd wat we prettig vonden ben ik het in grotere hoeveelheden gaan inslaan. We gebruiken o.a.: Kruidvatluiers maat 1 en 2. Pampers premium protection vanaf maat 3. (Toen gingen de kruidvatluiers namelijk opeens ontzettend lekken 🤷🏻‍♀️). Naïf billendoekjes. Weleda billenbalsem. Weleda huidolie. Zwitsal zeepvrije wasgel.

2 jaar geleden

Hier net als bij de oudste verzorgingsproducten van Neutral, waterdoekjes van Kruidvat en mini luiertjes van verschillende merken om uit te proberen. Bij onze dochter in het begin pampers gebruikt en later over op Kruidvat. Was toen prima.

2 jaar geleden

Bij onze eerste net zoals andere ook al aangeven hebben we eerst alles getest van de gratis boxen en nog wat verschillende merken zelf gehaald. Onze keus was eerst kan onze zoon er tegen en zo ja welke vinden wij fijn. Uiteindelijk de Zwitsal sensitive billendoekjes geworden van allemaal. Omdat deze als enige (in onze ervaring en prijsklasse) 1 doekje per keer uit de verpakking haalt als je 1 hand vrij hebt. Die vd etos/AH/Kruidvat vonden wij daardoor super irritant en veel te nat. Luiers tot maar 3 hebben wij de etos woezel en pip gebruikt, erna werd de pasvorm heel wijd voor onze zoon. Toen overgegaan op Rascal & Friends. Tot maat van vandaag nummer 5 bevallen deze echt heel goed alleen soms opeens moeilijk leverbaar. Hierom ook Huggies of bij nood Kruidvat luiers. Tussendoor haalde ik ook wel eens uit de op=op bakken pakken pampers die dan afgeprijsd waren 👍🏼 Qua verzorgings producten; eigenlijk alles uit de gratis boxen hebben we of gebruiken we nog steeds maar wat ik nu zelf koop is; Kruidvat eigen merk eucalyptus voor een badje indien verkouden. Weleda billenzalf, of die van la roche die lip… werkte super goed voor de rode billen! Verder wil ik deze keer de nappy balm van d-skin ook proberen denk ik.

2 jaar geleden

Hier voor andere dochter pampers gebruikt. Nooit een lekkage of iets gehad in 2,5 jaar tijd! Dus nu weer. Koop ze wel altijd in de aanbieding, ze had amper rode billetjes etc dus zeer tevreden.

2 jaar geleden

Waterdoekjes en luiers van de Kruidvat. Geen verzorgingsproducten. Voor dochter van 2 La Roche Posay dus als ik tzt wel iets wil gebruiken pak ik daar iets van, maar mijn ervaring is hoe minder hoe beter :-)
Wij gebruiken de pampers van pampers, ons zoontje droeg zodra het kon de pamper pants. Qua doekjes proberen wij een beetje af te wissel , we hebben de pampers Aqua al gehad, de Huggies, die van kruidvat water. Voor de baby hebben we nu ook kruidvat water doekjes. Normaal kunnen ze hier niet op reageren. En ze vallen goed mee qua vochtigheid want die van Pampers vind ik net iets te vochtig. Vindt ons zoontje ook maar niks als zijn billen mega vochtig zijn.
Qua verzorgingsproducten, Mustela, Zwitsal of Naïf 😊

2 jaar geleden

Billendoekje: Huggies!! Zo fijn! Bij de action heel goedkoop en goed. Ze zijn dik per doekje waardoor je ze makkelijk eruit haalt en ook niet teveel gebruikt. Bij andere merken, kreeg ik ze moeilijk eruit. Luiers: pampers of Kruidvat. (Etos vond ik ruk) pampers gebruik ik nu voor luierbroekjes bij mijn dochter. Die zijn fijner dan die van Kruidvat.

2 jaar geleden

Billendoekje: Huggies!! Zo fijn! Bij de action heel goedkoop en goed. Ze zi ...
Verzorging; naïf. Heel fijn en ruiken heerlijk! Deze week bij Kruidvat heb je korting volgens mij!

2 jaar geleden

Hier ook bij de eerste altijd pampers gebruikt, vond de rest altijd de plas lucht heel erg sterk. Billendoekjes de sensitive van de Kruidvat. Rest vond ik te nat of te droog haha! Verzorging doet ze het erg goed op Kruidvat eigen merk, maar die wissel ik regelmatig af. In het begin alleen maar neutral gebruikt