16 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb de bruine luiertas van Gucci

2 jaar geleden

Ik heb de leopard luiertas van de prenatal, maar die had ik al voor mijn dochtertje, en ga hem nu weer gebruiken🤗

2 jaar geleden

Ik heb geen luiertas aangeschaft, ben van plan om mijn Longchamp daarvoor te gebruiken. Ff kijken hoe dat bevalt en als ik merk dat ik echt een luiertas mis, dan koop ik het dan wel.

2 jaar geleden

Heb WoW van prenetal een rugtas ideaal! Maar ik heb al een peuter dus die zit op de meerijder vandaag geen normale luiertas

2 jaar geleden

Ik heb deze van Shein gehaald supper leukk😊

2 jaar geleden

Ik heb geen luiertas. Bij mijn eerste ook niet gehad en nooit gemist. Rugzak oid werkt prima

2 jaar geleden

Ik heb de navy blue luiertas van Armani 🧸

2 jaar geleden

Reactie op Niek25

Ik heb geen luiertas. Bij mijn eerste ook niet gehad en nooit gemist. Rugza ...
Hier ook een normale rugzak in gebruik. Werkt erg fijn.

2 jaar geleden

Wij hebben een Thule Aion 28 liter gehaald voor als we onderweg zijn. We gebruiken wasbare luiers en die nemen best wat ruimte in. Deze tas kan ook helemaal opengeklapt worden, waardoor je gemakkelijk bij alle spullen kan!

2 jaar geleden

Wij hebben deze van de prenatal :) Mooie ruime tas inclusief stroller straps

2 jaar geleden

Wij hebben de kipling luiertas (weliswaar 2e hands). Hadden we bij onze oudste ook. Beviel goed.

2 jaar geleden

Ik heb geen luiertas maar gewoon een eastpak met veel vakjes. Ik vind het veel fijner om een rugzak om te hebben en je handen vrij voor je baby dan in sommige gevallen allebei te moeten vasthouden.

2 jaar geleden

Ik heb een luiertas van Baere Amsterdam gekocht. Veel vakjes, dus dat is fijn!
Ik heb deze van Jollein, super blij mee

2 jaar geleden

Ik heb de bijpassende luiertas van de Joolz geo 3

2 jaar geleden

Bij de 1e een luierrugzak gekocht. Handig voor de langere termijn. Op een gegeven moment neem je niet altijd een kinderwagen mee om hem aan te hangen en dan een kindje op de ene arm en een tas aan de andere is niet handig. Ook was het voor mijn man een no go om een "handtas/luiertas" variant te hebben. Nu met ons 2e kindje toch een Name it luiertas gekocht, aangezien die overzichtelijker is voor 2 kindjes.