4 Reacties

9 dagen geleden

Dat kan verschillende redenen hebben bij verschillende kinderen. Sinds hoe lang speelt het? Hoe ziet haar dag eruit? Wat wijkt af van haar dag/ patroon? Wat doe jij en je partner om haar weer te laten slapen? Hoe wordt ze wakker: geluidjes maken, huilen, stil liggen, overstuur?

9 dagen geleden

Reactie op Yolinda

Dat kan verschillende redenen hebben bij verschillende kinderen. Sinds ho ...
Sinds een paar weken maar niet elke dag soms slaapt ze wel door. Haar dag begint om 9 uur. Ontbijt 2 uur later fruit om 13 uur slapen max 1.5 uur. Dan opstaan lunch. Dan 2 uur later tussendoortje en 2 uur later avondeten. En dan weer na bed om.21.00 dus dagritme gaat best goed. Maar nachtslaap is wakker worden elke keer. Er wijkt niets af.. ze word wakker beetje praten en hangerig huilen dus niet overtstuur. En dan ga ik de kamer binnen wieg haar opnieuw in slaap en dan slaapt ze weer. Soms word ze niet meer wakker en soms nog 2 keer erna.. ik weet het niet meer..

9 dagen geleden

Reactie op Merelvanbch

Sinds een paar weken maar niet elke dag soms slaapt ze wel door. Haar dag ...
Als het niet elke dag voorkomt en ten aanzien van jullie ritme zal het hier niet aan liggen. Als jullie dochter begint met een beetje praten, hangerig en huileriger wordt zal ik het eerst aan kijken en niet direct naar haar toe lopen. In de fase van 15 maanden zijn er weer nieuwe ontwikkelingen die ze doormaken en bij de een gaat de verwerking beter en sneller als bij een ander. Lopen, meer tanden of kiezen, woordenschat, met een lepel eten, interesse in een potje, enz. Het zijn net als sprongetjes en slaapregressie... doorbijten!

9 dagen geleden

Slaapregressie - zie andere topic 🥰 lees je veel herkenning denk ik