5 Reacties

3 weken geleden

Hoi Merel, Weet je man dat je het hier zo moeilijk mee hebt? Ik vind na 1 week weer werken ook snel hoor! Niet meer van deze tijd. Of het moet niet anders kunnen? Hij heeft wettelijk gezien natuurlijk nog 5 weken extra maar dan tegen 70% van zijn loon. Als daar ruimte voor is bij jullie financieel gezien, dan moet zijn werkgever daar ook de ruimte voor bieden. Online lees ik dat dit wel 4 weken van te voren moet worden aangevraagd. Misschien kan hij tijdelijk wat regulier verlof inzetten? Heb je anders iemand anders die dichtbij je staat die bij je kan blijven/kan ondersteunen?

3 weken geleden

Reactie op Irene92

Hoi Merel, Weet je man dat je het hier zo moeilijk mee hebt? Ik vind na 1 ...
Mijn man wilt zelf heel graag thuis blijven..Hij wil.blijven maar krijgt geen vrij. Hij is zzper maar wel onder een baas een beetje een vreemde zzper maar zijn baas geeft hem geen vrij. En ik weet echt niet hoe het zit met verlof aan zzp. Ik heb mijn ouders maar ik wil zo graag mijn man..

2 weken geleden

Wij hebben dit ook gehad, kreeg 5 dagen geboorte verlof en daarna moest hij ook weer werken. Heeft toen verlof van 3 weken aangevraagd en werd na 4 weken ingezet omdat het dus een maand van te voren aangevraagd moet worden:(

2 weken geleden

Reactie op xosteesox99

Wij hebben dit ook gehad, kreeg 5 dagen geboorte verlof en daarna moest hij ...
Pittig en emotioneel he? Want juist die dagen heb je je man het hardst nodig meer dan iedereen. Maar dan is hij er gewoon niet..

vorige week

Reactie op Merelvanbch

Pittig en emotioneel he? Want juist die dagen heb je je man het hardst nodi ...
Emotioneel niet echt had m’n moeder en schoonmoeder die elkaar afwisselden ik had n keizersnede dus ik kon en mocht niks. Maar pittig ja dat zeker werd boos dat ik niks mocht doen