8 Reacties
茅茅n maand geleden
Hier gaat de kleine tussen 19:30/20:00u naar bed pas dus we eten altijd samen. We hebben gemerkt dat hij veel beter eet als we samen eten. Ja tis soms ff lastig want je moet jezelf en die kleine eten geven maar dat wisselen we dan af. Ik een paar happen geven en papa een paar happen geven.
Hier af en toe een potje maar hebben gemerkt laatste tijd dat hij dat echt minder goed eet dan wanneer we hem mee laten eten met de pot. Ik kook dan wel met zo min mogelijk zout voor hem of een iets aangepaste versie zodat hij het mee kan eten. Laatst hadden we stamppot met braadworst en dan eet hij alleen de stamppot en geen vlees of we stomen een visje erbij voor hem. Die hebben we altijd in de vriezer liggen dus is makkelijk pakken. Kan gwn diepgevroren gestoomd worden
茅茅n maand geleden
Hier eten de meiden om 17 uur, ik eet de ene keer wel en de andere keer niet mee. Mijn man komt heel wisselend thuis tussen 17:30-19:00 dus die mag het dan opwarmen haha. Ook altijd wel wat porties in de diepvries liggen, dus als ze eerder eten geen probleem. Of ik kook gewoon vast voor iedereen en warm het daarna nog even snel op voor ons.
茅茅n maand geleden
Wij eten om 18:00 en eten bijna altijd samen, en geven dan om en om eten of laten hem zelf eten pakken als dat kan. Om 19:00 ligt hij meestal in bed.