10 Reacties

19 dagen geleden

Wij zijn begonnen met onze zoon van 7 maanden uit een glas/beker te laten drinken. Werkt top, dat snapte hij heel snel. Houden het wel voor hem vast natuurlijk.

19 dagen geleden

Bij ons krijgt mijn zoontje ook maar een paar slokjes water binnen per keer dat we het aanbieden. Ik laat hem wel steeds drinken uit een open beker of glas om te oefenen, maar geef vervolgens nog wat water in zijn gewone flesjes (waar hij ook flesvoeding uit krijgt). Dat gaat prima, maar ik zou eigenlijk willen dat hij gewoon genoeg uit zijn beker drinkt. Maar voor nu wel goed zo!

19 dagen geleden

Ik zou voor een beker kiezen waar je vervolgens een paar keer per dag mee oefent. Bij die beker blijven en niet switchen, zodat ze het kan leren. Daarnaast water via een glas geven zodat ze het ook echt binnenkrijgt. Bij ons drinkt ze nu redelijk uit een rietjesbeker.

19 dagen geleden

Naast steeds slokjes aanbieden een andere tip. Maak de hapjes met extra olijfolie er in. En je kan pruimen proberen als ze er zijn;)

19 dagen geleden

Wij hebben de 360 graden beker van kruidvat huismerk. Onze dochter had 'm heel snel door en houdt zelfs zelf de beker vast terwijl ze haar fles niet zelf vasthoud. En ik denk zoals al aangegeven, niet elke keer wisselen maar even tijd geven om te oefeneb

18 dagen geleden

Dank allemaal! Nee we switchen niet vrij snel hoor. 1-2 weken aan gekeken. Ik ga de Kruidvat nog proberen en Mepal. Schijnt dat de Mepal 360 graden meer water door laat.

11 dagen geleden

Hier ook een baby die slecht uit bekers drinkt. Harde ontlasting, verstopping. Dus nu geef ik het in zijn normale fles. Gaat super. Ik blijf hem wel ook uit andere bekers geven zodat hij dat leert

11 dagen geleden

onze dochter (bijna 8 maanden) gebruikt kruidvat merk die ze zelf kan vasthouden. dat werkt hier heel goed. voor de harde ontlasting werkt peer heel goed tegen (meteen zachte poep) en olijfolie door de groente heen. hopelijk heb je wat aan deze tips ❤️

10 dagen geleden

Wij geven het gewoon uit de fles

9 dagen geleden

Wij gaven dochter ook vaak gewoon een fles warm Water, vond ze lekker en dronk het goed tot de tijd dat ze water bekers beter ging begrijpen.