12 Reacties

3 jaar geleden

Ik draag nu snel een lange strakke top zodat je die band niet ziet.

3 jaar geleden

Persoonlijk vind ik het minder mooi. Als je shirt halverwege je buik komt en dan nog stukje band voor je de broek hebt dan deelt het je buik op in delen. Daardoor vind ik mn zwangere buik minder mooi dus probeer wel altijd lang genoegen shirts aan te doen.

3 jaar geleden

Ik vind dat niet zo mooi. Heb veel oversized shirts, maar als dat niet je stijl is kun je ook een paar wat langere zwangerschapshemdjes kopen en die onder je t-shirts dragen. Of zwangerschapstshirts natuurlijk, op den duur zullen je gewone shirts waarschijnlijk niet alleen in de lengte, maar ook in de breedte niet meer passen 😉 Of je gewoon niks van aantrekken wat wij ervan vinden en lekker doen waar je je goed bij voelt! 😊

3 jaar geleden

Niet mooi. Met een topje erover zie je het niet zo erg. Maar zou dan als ik jou was toch wat t-shirts kopen…

3 jaar geleden

Voor een jeans vind ik het ook minder mooi, maar ik draag vooral flared broeken en dan vind ik het prima dat de buikband zichtbaar is (is toch dezelfde kleur/patroon)

3 jaar geleden

Vouw vaak de band dubbel en dan over mn shirtje, maar heb ook vaak strakke shirtjes aan om mn buik te kunnen showen hahahaha

3 jaar geleden

Reactie op Schildpad2399

Voor een jeans vind ik het ook minder mooi, maar ik draag vooral flared bro ...
Eens, ik heb ook een broek van zachte zwarte stof en de buikband is van exact dezelfde stof. Heb een vrij kort shirt dat er juist best leuk op staat nu. Maar bij spijkerbroek vind ik het niet zo mooi.

3 jaar geleden

Ik draag gewoon een zwart topje onder mijn trui of shirt. Daarmee bedek je dan die buikband weer. De meeste basic tops zijn sowieso wat langer en ik gebruik die dan ook straks met borstvoeding. Dan blijft je buik bedekt tijdens het voeden😉

3 jaar geleden

Niet mooi. Ik draag vooral langere hemdjes nu onder mijn shirts .

3 jaar geleden

Ohnee dat vind ik heel storend. Ik zorg dat ik zwangerschapsshirts aan heb, dan zie je het niet.

3 jaar geleden

Bij een jeans vind ik het niet zo mooi. Bij flared vind ik het minder storend. Ik heb ook wel moeite met goede zwangerschaps shirtjes vinden dus dat je het soms net ziet kom ik ook niet altijd onderuit haha. Maar liever niet!

3 jaar geleden

Zeeman shirt met lange mouwen of de shirts of topjes zijn bij mij lang genoeg. Gewoon die basic lijn. Ideaal en niet duur. En je buik komt er mooi in uit..