114 Reacties
vorig jaar
Onze zoon van 10-9 loopt ook nog niet. Sinds hij 1 is loopt hij wel langs meubels, maar los lopen of staan durft hij nog niet. Alleen als we zijn beide handjes vast hebben stapt hij er op los. Qua grove motoriek is hij met alles vrij 'laat'; hij rolde ook pas met 8,5 maanden. Hij maakt nu vooral snelle ontwikkelingen met praten en zijn fijne motoriek, zoals het drinken uit een open beker en zelf met een lepel eten. Lopen komt vanzelf wel, denk ik dan maar
vorig jaar
Ik zat met hetzelfde, dochtertje van 04/09 en vandaag gaat ze ineens vanuit het niets de kamer rond los!
vorig jaar
Ons zoontje loopt met 9 maanden al langs de meubels maar los ho maar hij is van 18:9 en ineens hoor ik gegil en gelach en ik draai me om staat ie achter me loopt nu 2 weken voluit los. Alles op z’n tijd ze doen alles op hun eigen tempo 😊
vorig jaar
Kan ze toevallig al wel aardig wat woordjes uitspreken? Vaak hoor je dat ze of met het één of met het ander sneller zijn en dat het andere nog even wat meer op zich laat wachten. Mijn zoontje loopt al wel, maar qua praten gebeurt er nog niet zoveel. Ik wacht nog steeds tot hij ons papa en mama gaat noemen 😅 het is vooral "da, da, da!", "daahhh 👋🏻" en "laahh" (klaar!). En dat is het wel zo'n beetje 😄
Ze zijn nog jong en het het is dan opl niet zo gek dat ze niet al van alles kunnen. Geef het nog even de tijd tot ze 18 maanden tot 2 jaar zijn ❤️
vorig jaar
14/9 hier, cruist en heeft al een maand geleden zn eerste stuk naar mij toe gelopen. Maar hij durft echt niet los in de ruimte te lopen. Wordt wel steeds nonchalanter van bank naar tafel en andersom, maar je hoort gelijk dat hij die 2/3 stappen al vol adrenaline doet aan zn ademhaling.
Zegt super veel woorden, begrijpt heel goed wat ik hem vraag en voert het uit en snapt spelletjes heel snel en doet ze dan zelfstandig. Dus het zal vast goed komen 💙
vorig jaar
Tot 2 weken terug liep mijn zoontje ook nog niet. Alleen langs meubels en met een loopwagentje. Ineens begon bij stappen los te zetten en nu is die al niet meer te houden 😅
vorig jaar
Reactie op Angro
Kon hij wel al zelfstandig staan?
Hier staat hij bijv. Ook nog niet los.
Kon al wel staan jaa. Maar moest zich wel optrekken aan iets