11 Reacties

2 maanden geleden

In onze zomervakantie is onze dochter (toen 6 maanden) ook flink lek gestoken. Dit werden ook blaasjes, na een week of 4 a 5 waren deze pas weg.

2 maanden geleden

Gedacht aan waterpokken? Mijn zoontje van 13 maand net zo.. verplaatst nu naar andere plekken. Dokter dacht 99% waterpokken. (Heb foto’s gestuurd) Wel fijn dat ie zo klein is , hij krabt ze niet open 🤭

2 maanden geleden

Lijkt wel op waterpokken volgens mij!

2 maanden geleden

Reactie op Baby1sept2023

Gedacht aan waterpokken? Mijn zoontje van 13 maand net zo.. verplaatst nu n ...
Neen want het is echt enkel op haar wang.. ze is ook beetje onrustig laatste dagen weet niet of het door een sprong is of hierdoor

2 maanden geleden

Reactie op Flower🌸

Neen want het is echt enkel op haar wang.. ze is ook beetje onrustig laatst ...
Hier net zo, echt maar een paar plekjes. Bij hem begon het ook alleen maar op de wang . Nu een twee op een beentje en verder niet.

2 maanden geleden

Ben geen huisarts maar het ziet er wel rustig uit zo op de foto. Je zal altijd langs de huisarts kunnen als het niet vertrouwd en anders nog even aankijken of het zo blijft of erger wordt?? Ik persoonlijk had deze foto ook na de huisarts gemailt:)

2 maanden geleden

Je kunt er een beetje azijn op deppen, dat maakt het een beetje schoon, maar verder zit er niks anders op dan wachten tot haar lichaam het zelf opruimt. Stomme muggenbulten kunnen best lang nog zichtbaar blijven.

één maand geleden

Hallo dames, vandaag ook 2 gezien op haar handje. Morgen een afspr geregeld bij de pediater. Ben benieuwd want kan waterpokken zich zo traag verspreiden? Hopelijk niet iets anders dat erg zou zijn..

één maand geleden

Reactie op Flower🌸

Hallo dames, vandaag ook 2 gezien op haar handje. Morgen een afspr geregeld ...
Gek dat er twee weken tussen het verschijnen zit. Kunnen het misschien waterwratjes zijn?

één maand geleden

Reactie op Herfstrood

Gek dat er twee weken tussen het verschijnen zit. Kunnen het misschien wate ...
Hier heb ik er ook aan gedacht maar geen idee? Ik hoop echt van niett.. want ze zijn echt duidelijk op haar gezichtje☹️ ben benieuwd wat de dokter morgen zal zeggen

één maand geleden

Net van de pediater, en waarschijnlijk is het een virusje ( hand en mondziekte) en kan nog enkele weken duren. We hebben er voorlopig niks voor gekregen omdat het vanzelf zou overgaan maar moest het zijn dat het etterig en geel begint te worden mag ze een zalf krijgen