10 Reacties
3 jaar geleden
Ik vind hugo juist en super leuke jongens naam! Vind ik Hugh toch minder...
3 jaar geleden
Ik vind Hugo leuk! Ben sowieso fan van namen waar geen verwarring over kan ontstaan 😉 Iedereen weet hoe je Hugo moet schrijven en uitspreken, en ik vind ‘m goed kunnen voor zowel een kindje als een volwassen man.
Hugh ben ik wat minder fan van, ik hou wat meer van Nederlandse namen.
Qua ideetjes, wij gebruiken de app ‘Kinder’, daar zie je namen voorbijkomen i.c.m. de achternaam, en die swipe je dan naar ‘ja’ of naar ‘nee’. Je koppelt je account aan dat van je partner en zo komt er uiteindelijk een lijstje met namen die jullie allebei leuk vinden. Mocht je de app nog niet kennen is dat wel een leuke tip 😊
3 jaar geleden
Reactie op Jellyfish
Ik vind Hugo leuk! Ben sowieso fan van namen waar geen verwarring over kan ...
Oh super leuk! Een soort van baby tinder haha
3 jaar geleden
Ik denk dat het er niet echt om gaat wat wij ervan denken. Jij en je man moeten er samen eens over zijn. Mijn vriend en ik waren eerst overtuigd van de naam Luuk. Uiteindelijk vond hij dit toch niet meer zo leuk en zijn we gewoon verder gaan nadenken. Uiteindelijk kwamen we uit bij de naam Lev.
En nu krijgen we een meisje hahaha.
Maargoed ik zou dus samen kijken naar een naam die jullie allebei leuk vinden 😊
3 jaar geleden
Hugh vind ik niks sorry 😅 maar dat is altijd aan jezelf he, zou me niks aantrekken van andermans mening. Hugo vind ik super leuk
3 jaar geleden
Als hij Hugh niks vindt maakt onze mening toch sowieso niet meer uit?
Het is jullie kind dus jullie moeten het beide mooi vinden en Hugh valt dan blijkbaar af …. 🙈