16 Reacties
2 jaar geleden
Ik gebruik een voetenzak in de kinderwagen, met zo'n teddy voering ( foto is met iets warmer weer😅)
en verder een beetje kijken hoe koud het is. Ik doe meestal jasje, handschoentjes, sokjes, en bij dit vriesweer. Heb ik ook wollen beenwarmers voor in de draagdoek en een wintercover.
Je kan ook eventueel een slaapzakje van in bedje als extra aandoen

2 jaar geleden
Hier gewoon zijn normale kleertjes, jasje, dekentje (dubbelgevouwen) en een muts. Als er een harde koude wind staat, dan doe ik de regenhoes er omheen
2 jaar geleden
Wollen jasje, wollen mutsje en wandjes, 2 warme dekentjes en ze ligt op een wollen inlay. Voorverwarmen met kruik.
2 jaar geleden
Wij hebben geïmproviseerd met laagjes😂. Romper lange mouwen, shirtje en truitje eroverheen, broekje met een maillot eronder (ook voor jongetjes erg handig in de winter) Daarover zijn slaapzak (tog 3) een dekentje en een soort bivakmuts van de Hema. Met de kap dicht was hij toen we hem uit de kinderwagen haalden lekker warm, maar niet te warm
2 jaar geleden
Teddy onesie van de h&m, dikke muts. Sjaal. En een dekentje van haar voeten tot haar middel.
2 jaar geleden
De wagenbak wordt bij ons te klein 🙈 dus vandaag omgebouwd naar het zitje (wel nog helemaal plat).
Hier zit dus ook een tuigje in en heb ik de wikkeldeken van de maxo cosi erin gedaan.
Verder heeft hij een gewatteerde flap voor over de beentjes.
En we doen altijd gewone kleren (nu vaak dikke trui van jogging stof en soms ook dikker broekje) met daarover jasje met capuchon en ook nog een muts en proberen wantjes maar die krijgt ie soms wel uit.
Was nu alleen z'n slofjes vergeten vandaag (in de bak had ie 2 dekentjes nog haha dus maakte niet uit). Hij voelde lekker warm aan alleen beetje koude voetjes 🙈

2 jaar geleden
Onze zoon gaat met gewone kleertjes in een wollen onesie, wollen onderlegger in de wagen, muts en capuchon op, gevoerde slofjes aan, dekentje erover, elektrische kruik bij zijn voetjes en het dekje van de wagen er op geritst. Onze kleine koukleum heeft het zo heerlijk warm!
Was even schakelen/wennen want onze dochter is van juni 2020 en ging dus in alleen een romper in de wagen. 🤣