35 Reacties
één maand geleden
Hier net zo! Hoewel er periodes zijn dat het wat beter lijkt te gaan, en ik dan stilletjes aan ga hopen dat we richting de langere blokjes slaap gaan... Zijn er ook altijd weer periodes dat het minder gaat en echte verbetering nog heeeeel ver weg lijkt.
Het is echt aanrommelen met zn drietjes. We hebben elke slaapopstelling inmiddels wel gehad haha. Onder de streep slapen we allemaal het beste als ons zoontje dicht bij (een van) ons kan slapen. Veelal bij mij.
Hoe pakken jullie dat aan?
één maand geleden
Zo herkenbaar!!! Wat mezelf heb als ik er niet over praat😅😅 zo eigenlijk niet over zeik. Blijf er anders zelf in hangen. En voor de dreumes helpt het als ze echt niet meer kan slapen dan ze dan bij ons in bed komt liggen. Meid gaat dan ook meteen lekker liggen🤣🤣 alsof het ondertussen haat bed is. Al met al hadden we dit met onze oudste ook dus daar had ik me ook op ingesteld toen ik zwanger was van nr 2. Maar probeer het echt los te laten. Het is het was het en hopelijk slaapt ze heel snel door😅😅
één maand geleden
Hier werkt bij ons slapen maar soms met momentjes maar dan slaapt dreumes wel maar ik niet. Wij hebben ook vanalles geprobeerd. Inrichting kamertje, voeding, slaapjes, consultatiebureau, slaaptraining, homeopathische medicatie, nei therapeut, huisarts. Lichamelijk is er echt niks aan de hand. Gaan a.s. maandag wel b.s.r. therapie proberen.
Ik zit nu vaak snachts met de jongste beneden (prikkelarm en zodat de oudste en mijn man nog wat slaap kunnen pakken) maar geen idee hoelang ik dit volhoud in combinatie met werken
één maand geleden
Hier ook nog steeds lange nachten… af en toe wel een paar goed nachten erbij gelukkig. Als we fam of vrienden zien is het altijd de eerste vraag: ‘en slapen jullie al beter?’😅
Soms lijkt het als of het bij iedereen prima gaat dat slapen en bij ons altijd slecht. In de familie sliepen ze allemaal gewoon door rond 6 maanden. Dus stiekem fijn om te weten niet de enige te zijn 😴
één maand geleden
Mijn vriend neemt onze zoon altijd in de ochtend mee naar beneden. Ik slaap dan, afhankelijk van de dag en hoeveel ruimte er is ivm werk van mij of mijn vriend en of het weekend is, nog één a twee uur uit. In het weekend soms wel drie uur. Zo probeer ik toch nog wat aan mijn uren te komen. Ik neem inderdaad ook veel meer op me in de nacht.
Daarmee red ik het voorlopig, zonder dat ik me nu ziek hoef te melden.
één maand geleden
Reactie op Maloe1991
Hoe doen jullie dit met werk? Ik merk dat ik echt veel meer overneem in de ...
Wel goed om het te benoemen op je werk. En zelf kijken wat je nodig heb. Bij mij hielp het al om het daar ook even over te hebben. Aangezien ik op een gevenmoment gewoon scheel keek van de moeheid.
één maand geleden
Het is echt doorzetten. Ik vind het heel pittig in combinatie met mijn werk in de zorg waar je altijd aan staat en er geregeld wel opmerkingen komen dat ik er moe uit zie. De dagen beginnen vaak tussen half 5 en 5 uur en begrijp soms niet waar onze dochter de energie vandaan blijft halen hoewel de vermoeide oogjes echt wel zichtbaar zijn. Er zijn soms betere nachten maar dat is dan geluk hebben.
Helaas lukt het ons kleintje niet om bij ons in bed te slapen of op ons slapen, dat zou wel iets hebben gescheeld, dan kon ik nog liggen ook al zou slapen misschien lastig zijn.
één maand geleden
Reactie op Ilie91
Mijn vriend neemt onze zoon altijd in de ochtend mee naar beneden. Ik slaap ...
Mijn man doet dit ook! Heel fijn natuurlijk maar ik voel me soms echt schuldig tegenover mijn kindjes dat ik altijd maar slaap. Maarja, energie heb ik ook nodig natuurlijk.
één maand geleden
Heel herkenbaar! Wiegen duurt ook vaak erg lang.. want zelf in slaap vallen ho maar. Reserves raken ook steeds meer op, en alle symptomen zoals misselijk en wazig zien herken ik enorm. Soms zit er goede nacht tussen maar dan lijkt het daarna alleen nog maar weer erger te gaan. Ik weet t soms ook niet meer!
één maand geleden
Hier vannacht EINDELIJK een keer soort van doorgeslapen! 🎉
Ik lig samen met onze dochter op een groot vloerbed en het lukt nu meestal om een paar uurtjes bij mijn man te gaan liggen.
Afgelopen nacht viel ze super snel in slaap, rolt weg van mij en heeft toen zo’n 8 uur alleen geslapen. Helaas wordt ons zoontje van 3,5 ook vaak nog wakker dus die ben ik om 4:00 gaan halen en bij ons gelegd 😅
Hopelijk blijft het slapen van onze dochter zo, zou wel heel fijn zijn.