35 Reacties

één maand geleden

Wat fijn om (nu 2u snachts, op zoek naar tips) te lezen dat er nog zoveel zijn die hetzelfde hebben. Nouja, niet fijn dus maar wel geruststellend. Wij kunnen op 1 hand tellen hoe vaak onze kleine van 14 mnd heeft doorgeslapen. Ik had zo die grens van 12 mnd is doorslapen in m'n hoofd. Die ik nog moet verleggen naar 16 jaar denk ik.. 🥲 Maar het zorgt hier ook voor veel vermoeidheid en niet uit m'n woorden komen op werk.

één maand geleden

Reactie op Lies39

Wat fijn om (nu 2u snachts, op zoek naar tips) te lezen dat er nog zoveel z ...
Ik herken zo het hebben van een target en de stiekeme teleurstelling die je dan voelt als het dan niet beter wordt. Klinkt bij jou echt heel zwaar. Wij hebben ook echt steeds vaker goede nachten. Alleen is het zo onvoorstelbaar, nu was ze doorgelekt. Dus dat tel ik niet echt mee, maar toch weer wakker

één maand geleden

Hier ook veel onrust hoor. Wordt 2/3/4 keer wakker in de nacht en slaapt dan pas na een slokje melk. Vaak daarna weer snel wakker en aan het huilen of jammeren. Soms valt ze vanzelf in slaap maar meestal is er weer even een slokje melk (of sabbelen als speenfunctie?) Nodig 🥲

één maand geleden

Reactie op Elnouk

Ik herken zo het hebben van een target en de stiekeme teleurstelling die je ...
pff dit had ik niet moeten zeggen, al uren verder

één maand geleden

Reactie op Lies39

Wat fijn om (nu 2u snachts, op zoek naar tips) te lezen dat er nog zoveel z ...
Zo herkenbaar, al vanaf 6 maanden denk ik oh nee maar met x maanden zal het wel beter gaan…😆 Wilde altijd graag meerdere kinderen maar als ze zo slapen gaat dat nog wel even duren denk ik😅😴

één maand geleden

Zijn we weer. Al 3 uur aan het spoken

25 dagen geleden

Reactie op Maloe1991

Zijn we weer. Al 3 uur aan het spoken
verschrikkelijk, hadden wij de nacht ervoor.

25 dagen geleden

Hier 2 beetje kwakkelende kiddies en de jongste denk ik dus ook kiezen die eraan komen😭😭 ging net een paar dagen stuk beter.

25 dagen geleden

Reactie op Laura H.

Zo herkenbaar, al vanaf 6 maanden denk ik oh nee maar met x maanden zal het ...
Precies dit 🤣 wij hebben de 2e ook nog maar even uitgesteld. Succes meiden! Ooit.. wordt het hartstikke beter en moeten we ze uit bed slepen 🙌

25 dagen geleden

Ben zo eerlijk als de eerste zo slecht had geslapen ald nu de 2e. Hadden we het waarschijnlijk bij 1 gehouden . 😅

24 dagen geleden

Reactie op Lies39

Precies dit 🤣 wij hebben de 2e ook nog maar even uitgesteld. Succes meiden ...
Hihi ja en dan zouden we willen dat ze nog even tussenin kwamen liggen😜

24 dagen geleden

Hier duurde het 3 jaar voor dat ik het aandurfde een 2de te nemen. Gelukkig is ze net zo slechte slaper als de zus🤪🤪 dus zeker geen derde voor ons aangezien ik dat niet overleef🤣🤣

24 dagen geleden

Reactie op Jedidjaxx

Hier duurde het 3 jaar voor dat ik het aandurfde een 2de te nemen. Gelukkig ...
Slaapt de oudste nu wel een beetje? (Is er nog hoop🤪🤪)

24 dagen geleden

Reactie op Jedidjaxx

Hier duurde het 3 jaar voor dat ik het aandurfde een 2de te nemen. Gelukkig ...
Haha hier precies hetzelfde!!