35 Reacties
één maand geleden
Wat fijn om (nu 2u snachts, op zoek naar tips) te lezen dat er nog zoveel zijn die hetzelfde hebben. Nouja, niet fijn dus maar wel geruststellend. Wij kunnen op 1 hand tellen hoe vaak onze kleine van 14 mnd heeft doorgeslapen. Ik had zo die grens van 12 mnd is doorslapen in m'n hoofd. Die ik nog moet verleggen naar 16 jaar denk ik.. 🥲
Maar het zorgt hier ook voor veel vermoeidheid en niet uit m'n woorden komen op werk.
één maand geleden
Reactie op Lies39
Wat fijn om (nu 2u snachts, op zoek naar tips) te lezen dat er nog zoveel z ...
Ik herken zo het hebben van een target en de stiekeme teleurstelling die je dan voelt als het dan niet beter wordt. Klinkt bij jou echt heel zwaar. Wij hebben ook echt steeds vaker goede nachten. Alleen is het zo onvoorstelbaar, nu was ze doorgelekt. Dus dat tel
ik niet echt mee, maar toch weer wakker
één maand geleden
Hier ook veel onrust hoor. Wordt 2/3/4 keer wakker in de nacht en slaapt dan pas na een slokje melk. Vaak daarna weer snel wakker en aan het huilen of jammeren. Soms valt ze vanzelf in slaap maar meestal is er weer even een slokje melk (of sabbelen als speenfunctie?) Nodig 🥲
één maand geleden
Reactie op Lies39
Wat fijn om (nu 2u snachts, op zoek naar tips) te lezen dat er nog zoveel z ...
Zo herkenbaar, al vanaf 6 maanden denk ik oh nee maar met x maanden zal het wel beter gaan…😆
Wilde altijd graag meerdere kinderen maar als ze zo slapen gaat dat nog wel even duren denk ik😅😴