Mijn zoontje is nu 12 maanden en eigenlijk waren we al maanden van de nachtfles af. Nu sinds ik gok een maand wordt hij elke nacht wakker, we zijn elke nacht anderhalf tot 2 uur bezig, maar uiteindelijk valt hij alleen maar in slaap na een klein flesje.
We hebben alles al geprobeerd, knuffelen, terug leggen, speen, sussen... helemaal niks behalve een fles.
Meer die dit herkennen en tips hebben? Ik heb niet het idee dat hij honger heeft, want hij eet overdag heel goed dus ik denk meer dat het gewenning is, maar we krijgen hem gewoon niet terug in slaap zonder die fles.
Hier ook terug snachts borstvoeding moeten geven, hij vroeg er niet meer elke nacht maar nu weer wel. Dus t'is mss de leeftijd periode van nieuwe dingen
En als je water geeft? Anders gewoon veel water met weinig poeder geven en dan weer langzaam afbouwen. Dat zou ik proberen! 120 water met 2 schepjes bijv. En dan 90+1. En uiteindelijk alleen nog maar water als dat werkt 🤞🏼
Wij hadden ook een paar weken voor zijn verjaardag dat hij ineens 2-3 keer per nacht voor de borst kwam. Denk dat hij wat meer nodig had door de vele ontwikkelingen.
Hier ook terug snachts borstvoeding moeten geven, hij vroeg er niet meer el ...
Zelfde hier (bv). De ene nacht doorslapen, dan weer om 3, 4 of 5 uur wakker en even drinken. Druk aan t groeien dus misschien extra energie boost? Daarnaast is t zuigen ook aan een flesje natuurlijk heerlijk rustgevend om terug in slaap te vallen.