46 Reacties

茅茅n maand geleden

Hoi! Ja hoor, onze kleine man heeft 1 keer doorgeslapen. Verder is het compleet wisselend. Nu heeft ie bijvoorbeeld om 19.15 zijn papfles gedronken en is om 21.30 Wakker geweest en 80ml gedronken. Net weer wakker 100ml gedronken. En ik probeer echt eerst het speentje, wiegen, maar honger is honger. Gisternacht om 19.00 papfles en om 23.30 en 3.30 weer een fles. Elke nacht wisselend, maar gemiddeld nog 1 tot 2 keer wakker voor een fles in de nacht. Dus je bent zeker niet alleen!

茅茅n maand geleden

Hoi! Je bent totaal niet alleen馃挏. Onze kleine man gaat neestal rond 7u op bed. Dan maken we 'm rond 11u/half 12 wakker voor een papfles en meestal word hij dan tussen 5&6 wakker, soms om 4u al. Heeeeel af en toe gunt hij ons een 7u/half 8馃槉馃槝

茅茅n maand geleden

Hier ook nog elke 3 uur en soms iets meer

茅茅n maand geleden

Elke drie uur

茅茅n maand geleden

23:00-03:00-05:30 馃槄

茅茅n maand geleden

Je bent zeker niet alleen. Ik heb ook minimaal 1 nachtvoeding. Vannacht was het om 02:15u weer zover.

茅茅n maand geleden

Zeker niet alleen vanacht 2u en 6

茅茅n maand geleden

Hier elke 2 uur, soms 3 uur. Met mijn eerste dochter vanalles geprobeerd van papflessen, pyamaflesjes, laten huilen, slaapcoach. Uiteindelijk heeft alleen de tijd geholpen dus nu heb ik het maar los gelaten....

茅茅n maand geleden

Hier ook nog iedere 3 uur een voeding.

茅茅n maand geleden

Hier ook hoor en is volledig normaal! Zeker t/m de eerste 9 maanden en daarna kan ook nog goed.. ieder kindje op zn eigen tijd 馃槝 nachtvoedingen zijn heel gezond en goed voor je kindje 馃槉

茅茅n maand geleden

Hier veelal iedere 3/4u een voeding en daartussen met regelmaat onrustig en troosten. Ik teken voor een nacht met 23u een voeding en dan pas tussen 5/6! Hahaha

茅茅n maand geleden

Heel normaal! Hier zijn we soms elk uur of anders elke 2 uur wakker. Doorslapende kindjes op deze leeftijd is eerder uitzondering dan regel hoor!

茅茅n maand geleden

Dankjewel! Ons kindje sliep eerst wel door, nu niet meer miss dat het daar aan ligt 馃槤 bedankt iig voor de erkenning 馃榿

茅茅n maand geleden

Reactie op Marjolijn 2

Dankjewel! Ons kindje sliep eerst wel door, nu niet meer miss dat het daar ...
Ja rottig is het dan h猫? Ons zoontje sliep eerst ook rustig 3 tot 6 uur achter elkaar. En nu ook al 3 maanden niet meer... Ik dacht toen ook; fijn dat dit nu al lukt die 6 uurtjes! Vanaf hier gaan we uitbouwen naar 12 uur! Boy was I wrong... Babyslaap (en alle andere baby dingen ben ik achter...馃槄) is helaas geen lineair proces! Straks slaapt hij misschien weer door en dan weer paar maandjes niet als er weer nieuwe ontwikkelingen, tandjes of virusjes voorbij komen...

茅茅n maand geleden

22:00; 00:30, 3:00, 6:00 ik teken ook voor jouw nacht 馃槃 ik heb vannacht nog even literatuurstudie gedaan 馃槃

茅茅n maand geleden

Hier wisselend maar slaapt eigenlijk nooit langer dan 3,5 uur. En dat is al lang en een uitzondering. En eigenlijk ook niet alle uren in eigen bed daarvan. Hij komt later op de avond nog altijd 1 keer en dan 's nachts nog 1 of 2 keer. Heb ooit gelezen dat mensen net zo veel liegen over het doorslapen van hun baby als hun seksleven en inkomen 馃槄馃ぃ. Vond het wel een interessante vergelijking 馃馃槄. Maar dus nee lang niet alle baby's slapen zo vroeg door. Mijn mannetje is trouwens 6,5 maand oud.

茅茅n maand geleden

Ja hoor. Nachtvoedingen zijn back!!! Ze sliep soms door anders 茅茅n voeding rond 4/5. Maar nu voed ik 2-3 keer. Meestal zit er 3-4u tussen. Heel soms van 19.30-00.30 bijvoorbeeld. Dat is dan het langste blok.

茅茅n maand geleden

Hoi! Hier ook nog rond 23 uur en dan rond 3 a 4 uur in de nacht.. doorslapen nog niet aan de orde! Het komt vast ooit!

茅茅n maand geleden

Hier ook nog vol aan de nachtvoedingen. Afgelopen nacht was het elke 3 uur raak, alsof we nog in de kraamweek zitten... Toen ze 3 maanden was, sliep ze wel 9 uur aan 茅茅n stuk door

茅茅n maand geleden

Soms vraag ik me echt af waarom er van jonge moeders verwacht wordt dat ze normaal aan t werk kunnen met zulke nachten... ik wou dat het hier net als in Zweden of Duitsland was waar je een jaar verlof hebt