11 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb dr browns fles small, met s speen van difrax

2 jaar geleden

Zit er net wat korreltjes meer dan is het al lastiger. Maar ik merk als de melk iets warmer is het ook beter loopt dan koude melk. Dus als afgekoeld is doe ik de fles onder de kraan houden.

2 jaar geleden

Dank je ! Ik ga morgen even de s speen van difrax halen. En ga er opletten dat de melk goed warm is elke keer
1 van mijn tweeling heeft ook reflux wij hebben de avent flessen met speen nummer 3 en dat gaat heel goed

2 jaar geleden

Wij hebben dan van het kruidvat de ar voeding, wij gebruiken de dokter Brown fles met de difrax speen maat m. Werkt hier de ene keer goed, andere keer gaat het te snel. Als hij echt lang geslapen heeft en honger dan doen we de 's speen van difrax. Hij is 8 weekjes nu.

2 jaar geleden

Reactie op Jensx

Dank je ! Ik ga morgen even de s speen van difrax halen. En ga er opletten ...
Niet te want dan hebben ze het zo op, dat is weer andere kant haha. Dan maar eerder af toe krsan over de fles laten lopen. Of even aan de speen trekken. Is altijd gedoe die dikke voeding . Heb ook lang gezocht

2 jaar geleden

Wij gebruiken Difrax s fles met een M speen. Gaat heel goed. Ik merk wel dat de AR voeding beter oplost met iets warmer water en als je het beetje bij beetje erin doet en tussendoor zwengt dan wordt het niet zo dik.

2 jaar geleden

Wij gebruiken Difrax s fles met een M speen. Gaat heel goed. Ik merk wel da ...
Oh super, bedankt voor de tip! Lekt de difrax niet snel?

2 jaar geleden

Reactie op Jensx

Oh super, bedankt voor de tip! Lekt de difrax niet snel?
Bij ons lekt hij niet. Wel goed op de onderkant leggen dat de bodem er goed in zit.馃槉

2 jaar geleden

Wat trouwens bij onze kleine meid ook helpt is tijdens het voeden om de 30 ml gedronken voeding even een moment van een minuut of 2 geven om de voeding te laten zakken en op de helft van de fles een boer moment te geven. Sinds wij dit doen in combinatie met de juiste voeding geeft ze eigenlijk haast niets meer terug. Hooguit een mondje vol maar dit is normaal.