9 Reacties
2 jaar geleden
De verpleegster was toen snel met de CTG scan een hartslag aan het zoeken. De arts die mijn bevalling deed die pakte de vacuümpomp vast en wilde met 1 hand een knip zetten de gynaecoloog gaf aan dat ze de vacuümpomp los moet laten en netjes een knip moet zetten. Uiteindelijk kwam eindelijk mijn kleine op de wereld. Daarna heb ik de nageboorte gehad. Vervolgens wilde ze hechten maar ik bleef maar bloed verliezen. Ik heb uiteindelijk één liter bloed verloren. Na de bevalling probeerde ik met de verpleegster op te staan om te douche maar dat lukte me niet ik werd gelijk duizelig. Ik had 0% kracht om überhaupt te genieten van mijn kleine. Ik moest daardoor toch een nachtje blijven voor bloedtransfusie. met een urine katheter in moest ik blijven slapen wat echt niet fijn was. Die avond vroeg ik of ik op mocht staan om te douche want ik verloor veel vocht met zweten waardoor ik me heel vies voelde na een bevalling. Zij gaf aan dat ze dat niet gaan doen omdat ik te lage ijzer had ík voelde me veel beter na mijn bloedtransfusie maar mocht alsnog niet opstaan om te douche. Ik vroeg of dan op zen minst mijn urine katheter eruit mag zodat ik beter kan slapen want het deed erg veel pijn zo tussen je benen. Die wilde ze ook niet eruit halen voor me. Om 02:00 snachts drukte ik op de bel omdat ik helemaal zweette van vocht verlies. De nachtdienst verpleegster heeft mij wel lekker laten douche en mijn urine katheter eruit gehaald. Ook heeft zij mijn bed verschoont en alle handdoeken bijgevuld. Voor de kleine heeft ze ook een flesje gegeven. De kamer zat vol met bloeddruppels omdat de vorige verpleegster de buis van de bloedtransfusie heeft laten spuiten waardoor alles in de kamer vol zat. Dit heeft ook de verpleegster van de nacht verder opgeruimd. De volgende ochtend mocht ik gelukkig naar huis met de kleine…
2 jaar geleden
Jeeeetje meid wat een verhaal. Vol verbazing heb ik het zitten lezen. Hoe ben je er zelf nu onder? Kan je deze heftige gebeurtenis een plekje geven?
Hoop dat je je lichamelijk nu wel een stukje beter voelt en je kan genieten van je kleintje.
2 jaar geleden
Wow! Wat een heftig, traumatisch (kan ik me voorstellen) verhaal! Schandalig hoe je behandeld bent. En wat een engel, die verpleegster in de nachtdienst.
Goed dat je het van je afschrijft. Hoe kijk je er op terug? Wil je nog stappen ondernemen?
Sterkte! En hopelijk herstel je snel en lukt het je nu wel om van de kleine te genieten🧡
2 jaar geleden
Reactie op eerstekindje3322
Jeeeetje meid wat een verhaal. Vol verbazing heb ik het zitten lezen. Hoe b ...
Jaa echt super heftig allemaal! Maar lichamelijk heb ik gelukkig een snelle herstel gehad alleen mentaal nog ff ik volg zelf ook een EMDR cursus en ik ga zo snel mogelijk ook een klacht indienen.
2 jaar geleden
Reactie op marwya
Jaa echt super heftig allemaal! Maar lichamelijk heb ik gelukkig een snelle ...
En terecht! gelukkig dat je lichamelijk goed opknapt. fijn om te horen! mentaal zal je er een flinke knauw van hebben gehad jaa. Het moet ook een plekje krijgen heeft tijd nodig...