29 Reacties
3 jaar geleden
Ja Wow!! Ik had het vanaf 7 weken al 🥲 wel de ene dag heftiger dan de andere

3 jaar geleden
Ik hoor vaker als je de 2de of 3de keer zwanger raakt dat je sneller een groeiende buik hebt
3 jaar geleden
Reactie op LK547
Ben blij dat ik niet de enige ben! Kreeg al de vraag vanochtend hoeveel ik ...
Precies, gisteren zag ik m’n collega’s al kijken… word lastig zo haha
3 jaar geleden
Hier ook hoor! Tweede zwangerschap. Ik heb m’n positiebroeken gewoon tevoorschijn gehaald. Met een trui er op valt het nog mee.
3 jaar geleden
Hier ook. Echt al een bolletje (s avonds helemaal maar vanmorgen dacht ik ineens nu overdag ook al). Mijn zwangerschaps kleren liggen nog bij mijn ouders (die zijn wel op vakantie). Dit weekend ga ik ze maar eens ophalen als de echo donderdag goed is. Heb alleen maar wijde jurken met leggings aan nu.
3 jaar geleden
Hier ook een stuk dikker als bij me eerste denk dat iedereen dat wel heeft of op zijn minst heel veel vrouwen
3 jaar geleden
Hier nog geen buik. Helaas nog plat. Bij de eerste was het voor de buitenwereld pas na 20 weken zichtbaar alleen als ik iets straks droeg. Dus zal wellicht nog wel even duren bij mij.
Ik zie dat je zwanger bent van een tweeling, misschien dat het daarom ook al wel wat sneller gaat? ☺️
3 jaar geleden
Reactie op Mamavan1jongen
Hier nog geen buik. Helaas nog plat. Bij de eerste was het voor de buitenwe ...
Ja, klopt! Daar zijn we gisteren achter gekomen, dus nu is het voor mij ook wat logischer dat m’n buik al wat meer gegroeid is!
3 jaar geleden
Hier ook! Tweede kindje, 10+4 vandaag en lijk wel 20 weken zwanger 🙈 sochtends valt het nog mee maar na de lunch word ik bol. Komende vrijdag termijnecho en wil het eigenlijk daarna pas vertellen op mn werk. Dus ben blij met dit dikke-truien-weer en werk wat vaker vanuit huis..