7 Reacties
één maand geleden
Laatst zat ik in dezelfde situatie. Toen heeft een vriendin die zelf geen kinderen heeft hier opgepast, ze hadden de grootste lol samen en ik kreeg de hele dag leuke filmpjes! Nu is mij dochter wel redelijk makkelijk met mensen. Maar misschien wil je schoonzus of vriendin bij jullie komen?
één maand geleden
Mijn dochtertje is ook erg eenkennig en mijn zus past ook af en toe een dag op. Ze huilt dan wel in het begin. Maar daarna is ze gewoon de hele dag haar vrolijke zelf en slaapt zelfs beter dan thuis. Ze hangt ook veel meer aan mij dan aan haar vader. Het huilen duurt dan ook korter als hij haar brengt. Dus als je dochter een duidelijke voorkeur heeft voor papa of mama zou ik juist de ander laten brengen.
één maand geleden
Een van ons zou vrij nemen, zoals we dat ook doen als onze zoon opeens ziek is. Maar als je toch voor het oppassen kiest: Dan zou ik diegene sowieso in je eigen huis vragen te komen, zodat de omgeving in ieder geval hetzelfde/vertrouwd blijft. De kans dat het toch goed gaat ergens anders, met iemand anders is groot, maar als je de hele dag met buikpijn moet rondlopen is niemand daar mee geholpen
één maand geleden
Bedankt voor jullie reacties! Heb het uiteindelijk met een collega kunnen oplossen door wat diensten te ruilen. Maar ik ga wel alvast wat korte momenten mijn dochter laten wennen aan wat vriendinnen/tantes. Dan heb ik iets meer opties qua oppas 😊