9 Reacties

14 dagen geleden

Ik snap het niet helemaal. Wat is precies de reden dat je man boos is? Omdat je niet direct na de test met hem erover gesproken hebt?

14 dagen geleden

Ja precies dat, ik had maandag een test gedaan en vandaag verteld dat ik vermoed wel zwanger te zijn.. krijg ik te horen waarom. Altijd achteraf of helemaal niet.. en deed in eens kortaf en boos tegen me..

14 dagen geleden

Is hij kwaad dat je misschien zwanger bent of omdat je zonder hem erbij te betrekken getest hebt en je zorgen/ ideeën niet met hem gedeeld hebt?

14 dagen geleden

Reactie op Xfx

Is hij kwaad dat je misschien zwanger bent of omdat je zonder hem erbij te ...
Ja ik heb dit maandag allemaal alleen gedaan omdat het voor mezelf eerst zekerheid wilde hebben of zo was en hem het dan rustig kon vertellen, maar in plaats van dat die zegt we hebben het er samen nog over zegt die waarom vertel je het achteraf en ben je misschien vreemd gegaan?? Dat deed me heel zeer..

14 dagen geleden

Maar je bent ongesteld en test negatief. Dan ben je toch niet zwanger. Of mis ik hier een punt

14 dagen geleden

Je bent ongesteld, hebt een negatieve test ( want ja duh... je blijft ongesteld) , en je man denkt dat je vreemd gaat omdat je t niet meteen hebt verteld dat je een test hebt gedaan omdat je vermoed dat je zwanger bent terwijl je ongesteld bent.... volgende x samen testen dan maar! Ik had t idd anders gedaan...

14 dagen geleden

Reactie op bloemetje86

Ja ik heb dit maandag allemaal alleen gedaan omdat het voor mezelf eerst ze ...
Dat is indd een gemene opmerking!

14 dagen geleden

Ik was vergeten te vertellen dat wel een buikje en zo heb, deze was na me bevallen zo goed als weg... dus vandaar dat we dit weer denken, en zo is dat met onze dochter ook geweest. Was tot 18 wkn gwn ongesteld maar me testen waren wel positief, er werd mijn gezegt dat misschien te vroeg had getest, maar geen idee hoe en wat nu verder..

13 dagen geleden

Reactie op bloemetje86

Ik was vergeten te vertellen dat wel een buikje en zo heb, deze was na me b ...
Je kan nog een keer testen met ochtendurine samen met je partner. Als het negatief is dan is er een grote kans dat je niet zwanger bent. Dan hebben je symptomen mogelijk een andere oorzaak zoals bijv. je menstruatie. Waarom je partner boos is kan jijzelf waarschijnlijk het beste inschatten. Op basis van je verhaal zie ik weinig redenen waarom hij boos zou moeten zijn. Wat ik anders had gedaan is al met mijn partner bespreken dat ik vermoedens had van een zwangerschap voordat ik zou gaan testen. Dit mogelijk samen doen en anders hem zsm inlichten over de uitslag. Als jullie zonder voorbehoedsmiddelen seks gehad hebben, dan zouden jullie allebei op de hoogte moeten zijn van een mogelijke zwangerschap op komst.