9 Reacties

2 jaar geleden

Bij mij kwam er alle keren een meisje uit en dan 2 jongens. Het begin klopt alvast want we krijgen een meisje. Ik ben wel eens gependeld met een speciale steen hiervoor. Dit gaat net op een andere manier en hieruit kwam dat de 2 jongens een tweeling zullen zijn. Dat gaan we nog wel zien. Eerst maar van dit kleine meisje genieten!💗

2 jaar geleden

Hoe werkt dit volgens jullie? Op basis waarvan?

2 jaar geleden

Ik heb dit net geprobeerd. Zwanger van derde kindje. Eerst geeft de pendel een jongen, dan een meisje, dan een jongen. Daarna blijft ie stil hangen. Ik krijg toch echt een derde mannetje 🙃

2 jaar geleden

Reactie op Ava1991

Ik heb dit net geprobeerd. Zwanger van derde kindje. Eerst geeft de pendel ...
Nu ben ik dan ook heel nieuwsgierig of dat jouw 1e en 2e kindje dan ook een jongetje en meisje zijn?😄

2 jaar geleden

Vriendin van mij is helemaal in het pendelen! Ze zei vorig jaar dat ik dat jaar zwanger zou worden van een meisje. Ik ben in december zwanger geworden, kwam ik achter in januari. En het wordt inderdaad een meisje, paar weken geleden achtergekomen met de pret echo💖 Ze heeft nu gezegd dat ik op 4 september ga bevallen. Ik ben 10 september uitgerekend, dus ben benieuwd!

2 jaar geleden

Reactie op M V D P

Nu ben ik dan ook heel nieuwsgierig of dat jouw 1e en 2e kindje dan ook een ...
Nee ik heb drie zoontjes straks! 💙 Dus dat meisje klopt niet

2 jaar geleden

Ik heb dit eerder vaak met vriendinnen en bij mijzelf gedaan tijdens de vorige zwangerschap en het klopt altijd! Deze zwangerschap nog niet gedaan, goeie ga het gauw even doen!

2 jaar geleden

Bij mij klopte het helemaal

2 jaar geleden

Ik heb het 2x laten doen door verschillende mensen en een tussentijd van een jaar en bij beide kwam hetzelfde eruit: eerst een meisje.. dan jongen.. Ben nu zwanger van de eerste en het is een jongen.. hiervoor wel een vroege miskraam gehad.. Kan dit betekenen dat dat een meisje was en dat ik 1 zoon ga krijgen ?