3 Reacties
2 jaar geleden
Geheel normaal. Elk onderdeel van het lijf groeit op eigen lijn. Dus bij oorbeeld buikje wordt iets groter geschat dan het hoofdje, maar absoluut niks om je zorgen om te maken. Hier p60 hoofd, p95 buik en p83 benen
2 jaar geleden
Is normaal hoor! Kleintje van ons had zelfs het buikje op 87 en haar beentjes op 13. We zijn nu wat weken verder, haar groei is verder afgebogen en morgen hebben we nog een groei echo (buik p34 en beentjes onder p3) maar vk zei woensdag dat ze haar juist als een prima baby vond voelen in de buik als ze haar vastpakt en niet als veel te klein. Ook gaf ze aan dat op haar opleiding als ze met 4 man meten, en iedereen staat ernaast en keurt de meting goed het wel eens van een p10 naar p60 kon gaan bij de zelfde baby met de zelfde meting. Het zijn mm die het verschil maken
2 jaar geleden
Bij mij zit het buikje op p50, beentjes p95 en hoofdje p1 馃槄
Toevallig vandaag echo gehad (ik krijg om de week een echo ivm zwangerschapsdiabetes en het kleine hoofdje). De gynaecoloog gaf vandaag aan dat ze vooral naar het buikje kijken.
Dus echt normaal dat het verschillend is. Bij mij waren ze heel even bezorgd over het hoofdje maar nu blijft het gewoon op haar curve groeien en er zijn verder geen aanwijzingen voor afwijkingen.