16 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op junesky
Boohoo heeft veel. Dat is wel fast fashion. Zelf herken ik dit overigens ni ...
Ik pas ze niet omdat ik geen skinny vorm heb. Zelfs toen ik niet zwanger was. H&M is nooit een optie geweest kreeg daar de broeken niet over me boven benen heen. Ik draag bij elk andere winkel een maat s lengte maat petite maar helaas houd het nu op.
3 jaar geleden
Reactie op Annakruk
Ik pas ze niet omdat ik geen skinny vorm heb. Zelfs toen ik niet zwanger wa ...
Ahhhh, op die manier! Ja, normaliter gaat de lengte mee als je de breedtemaat groter hebt. Als je skinny broeken draagt, kun je simpel de pijpen omkrullen. Als je meer van rechte pijpen houdt, kun je ook altijd een of twee broeken laten inkorten. Kost iets van een tientje. Wel jammer, maar dan heb je tenminste iets.
3 jaar geleden
Reactie op junesky
Ahhhh, op die manier! Ja, normaliter gaat de lengte mee als je de breedtema ...
Klopt maar dat heb ik ook geprobeerd. Alleen met inkorten worden dus skinny broeken weer meer een regular dus dat is ook niet helemaal wat ik wil. Als de opties beperkt zijn is dat zeker een oplossing, maar ik hou wel echt van kleding en wil ook nog leuk naar me werk. Wie weet vind ik nog wat 馃槀
3 jaar geleden
Spijkerbroeken van Prenatal? Ik ben 1,60 en heb ze van de week gekocht in lengte 32 dat zit bij mij goed. Maar ben niet zo petite 馃槅 dus weet niet hoe je met de breedte maten zit
3 jaar geleden
Reactie op Mammamia91
Spijkerbroeken van Prenatal? Ik ben 1,60 en heb ze van de week gekocht in l ...
Moet daar nog langs inderdaad. Ik ben dus wel slank maar heb rondingen waar normaal de meeste mensen jaloers of blij mee zijn. Alleen als je zwanger bent is het minder prettig. Ik kom nu aan op deze plekken. Mijn kont, boven benen en heupen worden een maatje groter en voor de rest ben ik vrij petite 馃槀 Heb zelfs een maat groter van mijn huidige broeken besteld en die zijn dus al te groot op bepaalde plekken om mijn benen en buik.
3 jaar geleden
Reactie op Annakruk
Moet daar nog langs inderdaad. Ik ben dus wel slank maar heb rondingen waar ...
Oh dan komt het wel goed denk ik. Want dat heb ik zelf ook. Bij m鈥檔 benen zit ie mooi strak en m鈥檔 kont past er ook in (dat is vaak het probleem haha). Hij zit nu nog wat los bij m鈥檔 buik bij de buikband maar dat is over een paar weken opgelost denk ik 馃槀
Zitten wel lusjes aan dus een riem is nu een tijdelijke oplossing
3 jaar geleden
Reactie op Annakruk
Klopt maar dat heb ik ook geprobeerd. Alleen met inkorten worden dus skinny ...
Naast korter maken is het ook prima mogelijk om de broekspijpen dan smaller te maken als je dat wilt. Wat dat kost bij een kledingmaker weet ik niet, ik pas ze altijd zelf aan. Ben 157cm en broeken zijn ook altijd te lang 馃し