9 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb toevallig gister gelezen dat de natural response hetzelfde werkt als de borst. Qua snelheid en gevoel. We hebben bij ons eerste ook altijd de Philips gehad en heel blij mee dus we hebben nu weer besteld alleen dan met de natural response 😁 Dan zal het verschil tussen fles en borst minder zijn als het goed is. Ik heb ze van Amazon of van bol maar nooit bij de action gekocht dus dat weet ik niet.
2 jaar geleden
Ik zou niet te veel flessen inslaan. Niet alle baby's drinken uit elke fles. Ik ken veel mensen in mijn omgeving die 2 of 3 soorten flessen hebben geprobeerd voordat de baby goed deed drinken
2 jaar geleden
Reactie op MommyofLy
Dankjewel voor je reactie! Denk je dat het een groot verschil is als ik één ...
Volgensmij heeft die oudere fles ook een borstvormige speen alleen is het verschil dat daar ook melk uitdruppelt zonder dat je kindje actief drinkt. Maar misschien kun je de natural response spenen wel los kopen? Dan hoef je het flesje niet te veranderen. Maar dat weet ik niet zeker hoor haha maar lijkt me van wel dat dat los te koop is!
2 jaar geleden
Bij de eerste hebben we ongeveer 5 verschillende flessen geprobeerd om weer uit te komen bij de eerste. Ik zou inderdaad ook niet de wereld flessen inslaan voor je weet waar je kindje het goed op doet. Vaak kun je van 1 merk verschillende spenen van dezelfde grote erin kwijt.