17 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb hem vrijdag gehad en ook nog steeds veel last ervan. Kan mijn arm ook niet goed bewegen, een soort spierpijn idd
3 jaar geleden
Ik krijg alleen een kinkhoest prik, geen dktp prik.. kan je deze zomaar aanvragen zonder advies van de verloskundige?
3 jaar geleden
Gek genoeg heb ik daar helemaal geen last van gehad, terwijl ik normaal gesproken wel een stijve arm heb na een vaccinatie. Maar de arts die mij prikte zei ook al dat zij een week lang behoorlijk last heeft gehad. Helemaal niet gek dus 馃槈
3 jaar geleden
Ik had de hinkhoest 22 weken prik gehaald.. eerste 2 dagen nergens van last van, behalve een standaard stijve arm....
Maar n谩 die dagen werd het alleen maar erger; beroerd werd ik... pijn, mega warme arm waar die prik werd gezet, heeft zeker nog 4 dagen aangehouden... Iritant!
3 jaar geleden
De reden waarom je pijn hebt in je arm (wat door kan gaan naar je schouder) is omdat er in je spier wordt geprikt, deze spier kan doorlopen naar je schouder waardoor het daar ook kan pijn doen. Net als hoe je soms een prikje hebt bij het bloedprikken of ergens tegen aankomt, dat dat pijn kan doen, heeft je spier ook even last van die prik. Probeer vooral rustig aan te doen en niets te forceren 鉁笍
3 jaar geleden
Hopelijk aleen de dkt?
Maar ik had nu ook mega veel pijn, denk dat mijn spier net iets te gespannen was tijdens de prik. Duurde een kleine week
3 jaar geleden
Ik heb ruim 3 dagen echt veel last gehad, dat ik mijn arm bij niet kon optillen en er niet op kon liggen. Hierna nam het snel af. Tip: vooral blijven bewegen!
3 jaar geleden
Tijdens het zetten heb ik er totaal geen last van gehad, maar een dag later een flinke bult en een hele pijnlijke arm. Heb zelfs de huisarts gebeld, maar die zei dat het "normaal" is en met een week wel weg moet gaan.
Ik ben precies vorige week geprikt en de klachten zijn nu gelukkig over.