17 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb hem donderdag gehaald en eigenlijk sinds zaterdag ook veel last. Inderdaad met bewegen en er op liggen.

3 jaar geleden

Ik heb hem vrijdag gehad en ook nog steeds veel last ervan. Kan mijn arm ook niet goed bewegen, een soort spierpijn idd

3 jaar geleden

Ik krijg alleen een kinkhoest prik, geen dktp prik.. kan je deze zomaar aanvragen zonder advies van de verloskundige?

3 jaar geleden

Reactie op Mama Musallam

Ik krijg alleen een kinkhoest prik, geen dktp prik.. kan je deze zomaar aan ...
De kinkhoestprik is de dktp prik. Is een standaard cocktail waar kinkhoest in zit.

3 jaar geleden

Gek genoeg heb ik daar helemaal geen last van gehad, terwijl ik normaal gesproken wel een stijve arm heb na een vaccinatie. Maar de arts die mij prikte zei ook al dat zij een week lang behoorlijk last heeft gehad. Helemaal niet gek dus 馃槈

3 jaar geleden

Ja week lang enorm pijnlijke arm gehad!! Zo gek want heb die prik ook een aantal jaren terug voor een reis gehad en kan me echt niet herinneren zo pijn ervan te hebben gehad馃槀

3 jaar geleden

Jaaa super veel pijn. Duurde lang. Gek he hoe je vergeet hoe zeer dat doet. Of misschien heb je er als kind minder last van.

3 jaar geleden

Ik had de hinkhoest 22 weken prik gehaald.. eerste 2 dagen nergens van last van, behalve een standaard stijve arm.... Maar n谩 die dagen werd het alleen maar erger; beroerd werd ik... pijn, mega warme arm waar die prik werd gezet, heeft zeker nog 4 dagen aangehouden... Iritant!

3 jaar geleden

De reden waarom je pijn hebt in je arm (wat door kan gaan naar je schouder) is omdat er in je spier wordt geprikt, deze spier kan doorlopen naar je schouder waardoor het daar ook kan pijn doen. Net als hoe je soms een prikje hebt bij het bloedprikken of ergens tegen aankomt, dat dat pijn kan doen, heeft je spier ook even last van die prik. Probeer vooral rustig aan te doen en niets te forceren 鉁笍

3 jaar geleden

Bij m'n eerste zwangerschap was kinkhoest echt de 'beste prik' die ik ooit heb gehad en bij deze zwangerschap echt wel last van gehad. Onderhuidse zwelling en pijn op de prikplek idd uitstralend naar schouder. Is ook weer overgegaan na een week.

3 jaar geleden

Reactie op LeB11

De kinkhoestprik is de dktp prik. Is een standaard cocktail waar kinkhoest ...
DKT is 't. Polio zit er niet bij in. Voor de volledigheid 馃お

3 jaar geleden

Hopelijk aleen de dkt? Maar ik had nu ook mega veel pijn, denk dat mijn spier net iets te gespannen was tijdens de prik. Duurde een kleine week

3 jaar geleden

Ik heb ruim 3 dagen echt veel last gehad, dat ik mijn arm bij niet kon optillen en er niet op kon liggen. Hierna nam het snel af. Tip: vooral blijven bewegen!

3 jaar geleden

Tijdens het zetten heb ik er totaal geen last van gehad, maar een dag later een flinke bult en een hele pijnlijke arm. Heb zelfs de huisarts gebeld, maar die zei dat het "normaal" is en met een week wel weg moet gaan. Ik ben precies vorige week geprikt en de klachten zijn nu gelukkig over.

3 jaar geleden

Ik heb hem net laten zetten. Ben benieuwd. :)

3 jaar geleden

Ik heb er helemaal niets van gemerkt in de dagen erna. Waarschijnlijk net vervelend geprikt bij je.. Balen. Hopelijk trekt het snel weg!

3 jaar geleden

Hier na een week nog steeds last 馃様 Volgens mij heeft ze niet helemaal lekker geprikt bij mij..zo vervelend 馃槪