14 Reacties

2 jaar geleden

Hi! Ik heb deze lijst gebruikt. Lijkt mij eerst voldoende. Af en toe koop ik nog wat dingen er naast maar dat zijn meer Nice to haves dan een must. Wat zou hier op ontbreken wat echt nodig is? Nu ben ik wel benieuwd haha!

2 jaar geleden

Heb je een link want de tekst is niet leesbaar

2 jaar geleden

Reactie op Xfx

Heb je een link want de tekst is niet leesbaar
Prenatal uitzetlijst tikken op Google en dan kan je hem meteen downloaden!

2 jaar geleden

Reactie op Anne205

Hi! Ik heb deze lijst gebruikt. Lijkt mij eerst voldoende. Af en toe koop i ...
Naja niet persé maar meer van de babykleding dacht ik haha 😝 ik weet het ook effe niet 123 uit m'n hoofd eerlijk gezegd maar het leek zo weinig in m'n ogen

2 jaar geleden

Reactie op irem23

Naja niet persé maar meer van de babykleding dacht ik haha 😝 ik weet het o ...
Jaa dat klopt wel! Ik heb de aantallen hier en daar wel wat verdubbeld 😂

2 jaar geleden

Reactie op Anne205

Jaa dat klopt wel! Ik heb de aantallen hier en daar wel wat verdubbeld 😂
Mag ik precies weten wat?

2 jaar geleden

Eum sommige dingen vind ik wat veel, geen idee wat flanel luiers zijn, en waar je ze voor nodig zou kunnen hebben, Sommige dingen van de lijst hebben wij nooit gebruikt. Muziek mobiel staat voor later, geen idee waarom. Niet perse dingen die ik mis eigenlijk.

2 jaar geleden

Reactie op irem23

Mag ik precies weten wat?
Bijvoorbeeld alle babykleding, heb veeel meer gehaald. Maar ook meer luiers, hydrofiele doeken, Aankleedkussenhoezen, pyjama’s, dekens, lakens en spenen.

2 jaar geleden

Ik vind hem alsnog veel te uitgebreid. Een kapset??? En al die verzorgingsproducten??? Veiligheidsspelden??? Een voedingsshirt??? (Shirt naar beneden of omhoog kan ook gewoon hoor) Winkels zijn er natuurlijk wel op uit je zoveel mogelijk te laten kopen. Zou niet al te veel aanschaffen. Mocht je toch echt iets missen, is het zo besteld en in huis.

2 jaar geleden

Vind er heel veel onzinnige dingen op staan. Ik gebruik zelf de lijst van de kraamzorg.

2 jaar geleden

Reactie op _D_R_F_

Vind er heel veel onzinnige dingen op staan. Ik gebruik zelf de lijst van d ...
Zou je die naar me kunnen mailen?

2 jaar geleden

Reactie op irem23

Zou je die naar me kunnen mailen?
Ja vast wel! Ik heb alleen geen idee hoe ik via hier een prive bericht moet sturen 🙈

2 jaar geleden

Reactie op _D_R_F_

Ja vast wel! Ik heb alleen geen idee hoe ik via hier een prive bericht moet ...
Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd!

2 jaar geleden

Ik heb deze samengevoegd met een aantal andere die je vind op internet... Ben van mening dat er een hele hoop dingen opstaan die je nogal onzinnig zijn. Dus die heb ik weggelaten, evenals dingen waarvan ik nog twijfel of het écht nodig is, tegenwoordig heb je dat alsnog zo in huis 😅