11 Reacties

21 dagen geleden

Ik denk dat het vooral een kwestie is van kijken wat voor jouw kleintje fijn is; de ene baby heeft het sneller warm dan de ander. Onze zoon slaapt nu in de herfst slaapzak van puckababy (teddy zak) met alleen een korte mouwen romper eronder. In zijn kamer is het ongeveer 15/16 graden. Slaapt hij zowel overdag als 's nachts in

21 dagen geleden

Wij hebben nu ook het teddy gedeelte. Ongeveer 17/18 graden in haar slaapkamer. Maar wij hebben daaronder nog een korte mouwen romper en een pyjama met broek en shirt (lange mouwen). Zonder dat is ze bij ons echt koud. Het verschilt per kindje wat nodig is gok ik zo😊

21 dagen geleden

Ons zoontje slaapt nu met de teddy zak en dan eronder alleen een korte mouwen romper.

21 dagen geleden

Dit is ook de TOG richtlijn van Puckababy met waar je aan kan denken wat aan te doen. Misschien heb je hier wat aan😊

21 dagen geleden

Hier lekker de teddy met een romper. Slaapkamer is rond de 18 graden

20 dagen geleden

Mijn zoontje slaapt nu in de teddy gedeelte met pyjama eronder en een romper met korte mouw. Daarover ook het nunki lakentje van Fedde en Kees. Koelt bij ons af tussen de 16 en 17 graden

20 dagen geleden

Hier de laatste week weer de volledige puckababy 4 seasons aan met lange mouw romper. Tis bij ons 17-18 graden. Afgelopen nacht haar pyama broekje erbij aan gedaan want haar beentjes voelden niet lekker warm.

20 dagen geleden

Ze heeft nu voor t eerst de teddy aan. Gebruiken jullie de band ook of zonder?

19 dagen geleden

Reactie op Grtj89

Ze heeft nu voor t eerst de teddy aan. Gebruiken jullie de band ook of zond ...
Wij de band, ligt aan de grootte en leeftijd van je kindje. Op de website adviseren ze tot 9 maand te gebruiken.

19 dagen geleden

Nu 2e nacht in de teddy slaapzak. Heb haar toch nog een pyjama broekje aangetrokken omdat vanochtend haar beentjes koud aanvoelden. Kijken hoe ze daar mee slaapt en anders broekje weer uit. Maar tot nu toe slaapt ze heerlijk in de teddy ☺️ Bedankt voor de tips en hoe warm/koud jullie kindjes slapen. 🙏🏻

18 dagen geleden

Reactie op Grtj89

Nu 2e nacht in de teddy slaapzak. Heb haar toch nog een pyjama broekje aang ...
Heb ik ook, broekje aan in de teddy afgelopen 2 nachten weer. Ze slapen er heerlijk in!