10 Reacties

3 jaar geleden

Inwendige echo. Zie je op de uitdraai van een inwendige echo de lichte vlek rechts in de baarmoeder? Dan verwacht je volgens de Ramzi-theorie een jongen. Wanneer je hem links in de baarmoeder ziet, zou je van een meisje in verwachting zijn. Uitwendige echo. Als de echo via je buik is gemaakt, is de echo gespiegeld. Zie je op de uitdraai van de echo de lichte vlek rechts? Dan zou dit betekenen dat je een meisje krijgt. Een lichte vlek aan de linkerkant wijst bij een uitwendige echo op een jongen.

3 jaar geleden

Reactie op Suusepuus

Inwendige echo. Zie je op de uitdraai van een inwendige echo de lichte vlek ...
Oke bij mijn eigen echo kom ik er dus geen wijs uit 馃槄 is uitwendig trouwens. Naar welke vlek moet ik nou precies kijken de kleine zelf of wat er onder zit?

3 jaar geleden

Reactie op Mommy95

Oke bij mijn eigen echo kom ik er dus geen wijs uit 馃槄 is uitwendig trouwen ...
Heel eerlijk ik weet niet pcies hoe je moet kijken 馃槄

3 jaar geleden

Reactie op Suusepuus

Heel eerlijk ik weet niet pcies hoe je moet kijken 馃槄
Ik wacht de volgende echo anders wel even af want ik zie het zelf ook echt niet 馃槄馃ぃ

3 jaar geleden

Reactie op Mommy95

Ik wacht de volgende echo anders wel even af want ik zie het zelf ook echt ...
De ramzi theorie is na 8 weken niet meer even betrouwbaar omdat de placenta dan kan bewegen en wat kan schuiven 馃き

3 jaar geleden

Reactie op embeetjex

De ramzi theorie is na 8 weken niet meer even betrouwbaar omdat de placenta ...
Ja maar de echo die ik dus plaatste ben ik dus 7+6 maar ik zie het niet omdat ik niet weet waar ik naar moet kijken.

3 jaar geleden

Reactie op Mommy95

Oke bij mijn eigen echo kom ik er dus geen wijs uit 馃槄 is uitwendig trouwen ...
Ik zie hier de lichte vlek onder馃槀 denk hoofd links dus links?

3 jaar geleden

Reactie op Mommy1

Ik zie hier de lichte vlek onder馃槀 denk hoofd links dus links?
Het is een uitwendige echo dus het is rechts dan toch?

3 jaar geleden

Reactie op Mommy95

Het is een uitwendige echo dus het is rechts dan toch?
Ja alleen het lastige is waar is in het plaatje de bovenkant van de baarmoeder? Maargoed het is heerlijk dromen maar er is geen bewijs voor deze theorie馃槣

3 jaar geleden

Reactie op Mommy1

Ja alleen het lastige is waar is in het plaatje de bovenkant van de baarmoe ...
Ik was eerder benieuwd of het zou gaan kloppen als ik het geslacht weet later 馃槄 zulke dingen zijn nooit 100% dat weet ik maar dit is pas 2021 en mijn dochter is van 2018 馃ぃ. Nub ken ik wel alleen dit is nieuw voor mij namelijk