Nog iemand die een tip heeft voor een fijn en niet al te duur waterdicht regenpak voor mijn dreumes? Hij kruipt nog, dus wel belangrijk dat hij buiten niet direct natte kleding heeft. Ik had er een gekocht, maar die was na 2 minuten al echt nat op de knieën.
Dat is een beetje mijn twijfel, omdat dit nu nog warm is. Dacht misschien een dun pak, waar eventueel gewoon een jas onder kan, of zou dat onhandig zijn?
Ik heb er een van IELM gekocht. Erg blij mee! Waterdicht, met capuchon en een zacht stofje aan de binnenkant. Voor nu nog warm genoeg over haar kleding met een dun zomerjasje
Ze hebben nu van die softshell pakken bij de aldi. Of van die buitenspeelbroeken (evt met jas erbij) bij de lidl.
We hebben beide maar nog niet echt uitgeprobeerd eerlijk gezegd. Wel op de opvang en heb geen natte kleding gezien.
Bij de lidl hebben ze ook skipakken, hebben we ook maar die heeft ie nog niet aangehad
Al 3 jaar de grootste fan van IELM! Koop ze altijd een maat te groot zodat we er wat langer mee doen.
(De onderkant is strak, dus zakt niet over de voeten)
Ielm pakken zijn super fijn! Vaak ook te vinden op vinted.
Zijn lekker warm en met echt koud weer gaat er wel een jas overheen. Maar ideaal ook met buiten spelen met natte speeltuinen
Ielm pakken zijn super fijn! Vaak ook te vinden op vinted.
Zijn lekker war ...
Ben na alle reacties hier eens op Vinted gaan kijken, maar viel me best tegen het aanbod daar, qua prijs bijna net zo duur als nieuw. Of zoek ik dan verkeerd 🫣
Je moet regelmatig even kijken. Ik weet ze vaak te scoren rond de 15euro. Of op sellpy.nl
Die gaan rond deze tijd wel hard idd dus soms moet je net geluk hebben
Zit te denken om een Ielm pak te kopen maar twijfel over de maat, we zitten nu al een tijdje in maat 80 en soms 86. Is een maat 86 ruim genoeg? Of misschien al voor maat 92 gaan?