53 Reacties
3 jaar geleden
Ik ga alle tips eens uitproberen! Hopelijk helpt het iets... dankjullie wel ♥️
3 jaar geleden
Magnesium olie hielp mij beter dan tabletten. Achteraf bleek het geval ook te zijn dat mijn ijzer en ferritine veel te laag was, waardoor ik enorm veel last had elke dag (vooral avond) van rusteloze benen. Sinds ik dit nu aanvul met voorgeschreven medicatie gaat het beter. Had veel eerder aan de verloskundige moeten doorgeven 🥲
3 jaar geleden
Ik heb dit in mijn rechtervoet. Als ik beweeg heb ik geen last. In bed heletijd een vervelend gevoel. Alsof mijn voet teweinig bloed krijgt ofzo
3 jaar geleden
Ik heb dit ook, niks helpt bij mij.. weetje wat het ook is.. het komt alleen als ik wil gaan slapen !!!!! Als ik overdag hele dag op bed lig dan heb ik niks..
2 jaar geleden
Hier precies ook zo 😝 heel raar gevoel. Ik draag nu om de dag de reiskousen/steunkousen van de action. Ideaal voor mij en duidelijk verminderd!
2 jaar geleden
Ik las ergens de gouden tip: compressiesokken en een bepaald stuk zeep in bed (geen grap), ik weet alleen niet meer welke. Misschien even googlen?
2 jaar geleden
Zeep in je bed. Een tip uit de oude doos: leg een stuk zeep onder je hoeslaken en je nachtelijke spierkrampen verdwijnen als sneeuw voor de zon. Kramp ontstaat namelijk door verzuring van je spieren.
Kan elke zeep zijn!
2 jaar geleden
Magnesium! Heb het in oplosbare vorm voor in een voetenbad en als spray. Tijdens mijn vorige zwangerschap ook veel gebruikt om van de onrust en kramp af te komen. Helpt echt! De spray gebruikte ik vaak voor de nacht op mn kuiten. Helpt vrijwel direct. Geeft alleen wel snel een vettig laagje in je beddengoed, maar alles beter dan dat vervelende gevoel! 😅
2 jaar geleden
Ik heb gisteren magnesium tabletten cab lucovital geslikt. En gisteravond al een stuk minder last, of het toeval is of dat het echt helpt weet ik niet maar oh wat heb ik heerlijk geslapen!
2 jaar geleden
Reactie op Ziggy34
Ik gebruik sinds deze week ook magnesium olie wat bij mij beter helpt dan m ...
Hoe gebruik je dit? Op je benen smeren?