31 Reacties

3 jaar geleden

Tijdens mijn eerste zwangerschap was ik samen met een vriendin zwanger, we scheelde 2 maandjes met elkaar, en nu zijn we weer tegelijk zwanger en schelen weer zo'n 2 maandjes🥰😂 echt super leuk 🤗

3 jaar geleden

Jaaa mijn beste vriendin is ook zwanger en verraste mij een week later met een positieve test 😍😍 we schelen net iets minder dan 2 weken! Zoo fijn en leuk om alles samen voor het eerst mee te maken

3 jaar geleden

Hier ook een goede vriendin die zwanger is, zij loopt 7,5wk voor op mij. Zij weet echter nog van niks 😆. Ze woont ook wat verder, ik ga het haar binnenkort vertellen als we een weekendje weg gaan 😁

3 jaar geleden

Reactie op Mindl

Tijdens mijn eerste zwangerschap was ik samen met een vriendin zwanger, we ...
Wauw dat is echt super toevallig!!! Wat leuk zeg, jullie kindjes groeien ook echt samen op dus 🥰

3 jaar geleden

Mijn schoonzusje is zwanger van de eerste. Ik van de 2e ze schelen dan 5 maanden

3 jaar geleden

Hier met beste vriendinnetje schelen 9 weekjes ongeveer straks als alles goed mag blijven gaan bij mij

3 jaar geleden

Tijdens mijn eerste zwangerschap samen zwanger met mijn (ex) bazin en tevens een hele goede vriendin van mij. Alle 3 een zoontje gekregen, vriendin op 2 april, ik op 3 mei en mijn bazin om 23 mei. Nu dit jaar weer alle 3 samen zwanger.. 🙈 vriendin uitgerekend in mei, ik in september en bazin in oktober. 🥰 Ook zo fijn om 2 mensen te hebben waar je tegen kunt klagen, die precies weten hoe het voelt 😂

3 jaar geleden

Ik scheel 6w met mijn schoonzus!

3 jaar geleden

Twee weken verschil met mijn vriendin😀💕super leuk dus! Tegelijk verlof etc

3 jaar geleden

Tijdens mijn eerste zwangerschap was ik met mijn zus tegelijk zwanger. We scheelden 6 weken en uiteindelijk schelen onze kinderen nu 8 weken precies. Zij op 40.1 en ik op 37.6 bevallen. Nu ben in helaas in mijn omgeving wel als enige zwanger😂😂

3 jaar geleden

Echt leuk zeg om te horen dat jullie tegelijk met een vriendin en/of zus zwanger waren en/of zijn. Het is inderdaad erg leuk om het samen met iemand mee te maken. Ik ben nu met 3 vriendinnen tegelijk zwanger. Dit is mijn eerste zwangerschap en ook die van hun. Super toevallig :).

3 jaar geleden

Heel leuk! Ik hoorde laatst van een vriendin dat ze zwanger is. Wij willen het pas delen na de eerste echo maar dan verschillen we ongeveer 3 weken 😊

3 jaar geleden

Mijn schoonzus is bijna 5 weken verder dan dat ik ben! Heel leuk 😍

3 jaar geleden

Tijdens mijn eerste zwangerschap was ik samen met m’n schoonzusje zwanger. Kindjes schelen 6 weken. Elke week een dag samen bij oma dus groeien echt samen op! Nu een vriendinnetje wat 3 dagen voor loopt. Leukste is nog wel dat onze moeders elkaar kennen van zwangerschapsgym en ruim 30 jaar later nog steeds vriendinnen zijn! 🥰

3 jaar geleden

Ik was met deze zwangerschap ook samen met mijn beste vriendin zwanger. Helaas, heeft zij twee weken geleden een miskraam gehad 😔

3 jaar geleden

Hier samen zwanger met mijn beste vriendin die al 4 jaar ivf pogingen onderneemt en al 4 miskramen gehad heeft op telkens 7 weken. Ik was zo opgelucht toen ze vertelde 12 weken ver te zijn. Zij is 2 weken eerder dan mij uitgerekend. ❤️❤️❤️ Gisteren hoorde ik dat mijn neef ook een tweede kindje verwacht. Wij zijn zelfs op dezelfde dag uitgerekend ❤️

3 jaar geleden

Hier 6 vriendinnen die dit jaar zwanger zijn🤭🤭

3 jaar geleden

Ik heb 2 vriendinnen die ook zwanger zijn. We een stuk verder dan is, 25, 20 en ikzelf 7, maar wel erg leuk. Kan ook niet wachten om het hen te vertellen!

3 jaar geleden

Hier was ik met mijn eerste zwangerschap ook tegelijk zwanger met mijn zus. Dat was zo bijzonder! Ik heb nog een foto samen van onze buiken. We verschilde 15 weken. Lijkt veel maar was echt leuk!! Ook met een vriendin tegelijk zwanger dat scheelde 6 weken. Nu is die vriendin ook weer zwanger en ik ook. Zij is in april uitgerekend en ik september. Ook zal het voetbalteam vast en zeker een teamgenoot hebben die zijn vrouw zwanger is. Dus ben benieuwd!!

3 jaar geleden

Hier tegelijk met mijn schoonzus, schelen 7 weken! Super leuk😍