31 Reacties
3 jaar geleden
Tijdens mijn eerste zwangerschap samen zwanger met mijn (ex) bazin en tevens een hele goede vriendin van mij. Alle 3 een zoontje gekregen, vriendin op 2 april, ik op 3 mei en mijn bazin om 23 mei. Nu dit jaar weer alle 3 samen zwanger.. 🙈 vriendin uitgerekend in mei, ik in september en bazin in oktober. 🥰 Ook zo fijn om 2 mensen te hebben waar je tegen kunt klagen, die precies weten hoe het voelt 😂
3 jaar geleden
Twee weken verschil met mijn vriendin😀💕super leuk dus! Tegelijk verlof etc
3 jaar geleden
Tijdens mijn eerste zwangerschap was ik met mijn zus tegelijk zwanger. We scheelden 6 weken en uiteindelijk schelen onze kinderen nu 8 weken precies. Zij op 40.1 en ik op 37.6 bevallen. Nu ben in helaas in mijn omgeving wel als enige zwanger😂😂
3 jaar geleden
Echt leuk zeg om te horen dat jullie tegelijk met een vriendin en/of zus zwanger waren en/of zijn. Het is inderdaad erg leuk om het samen met iemand mee te maken. Ik ben nu met 3 vriendinnen tegelijk zwanger. Dit is mijn eerste zwangerschap en ook die van hun. Super toevallig :).
3 jaar geleden
Tijdens mijn eerste zwangerschap was ik samen met m’n schoonzusje zwanger. Kindjes schelen 6 weken. Elke week een dag samen bij oma dus groeien echt samen op!
Nu een vriendinnetje wat 3 dagen voor loopt. Leukste is nog wel dat onze moeders elkaar kennen van zwangerschapsgym en ruim 30 jaar later nog steeds vriendinnen zijn! 🥰
3 jaar geleden
Hier samen zwanger met mijn beste vriendin die al 4 jaar ivf pogingen onderneemt en al 4 miskramen gehad heeft op telkens 7 weken. Ik was zo opgelucht toen ze vertelde 12 weken ver te zijn. Zij is 2 weken eerder dan mij uitgerekend. ❤️❤️❤️
Gisteren hoorde ik dat mijn neef ook een tweede kindje verwacht. Wij zijn zelfs op dezelfde dag uitgerekend ❤️
3 jaar geleden
Hier was ik met mijn eerste zwangerschap ook tegelijk zwanger met mijn zus. Dat was zo bijzonder! Ik heb nog een foto samen van onze buiken. We verschilde 15 weken. Lijkt veel maar was echt leuk!! Ook met een vriendin tegelijk zwanger dat scheelde 6 weken. Nu is die vriendin ook weer zwanger en ik ook. Zij is in april uitgerekend en ik september. Ook zal het voetbalteam vast en zeker een teamgenoot hebben die zijn vrouw zwanger is. Dus ben benieuwd!!