15 Reacties

2 jaar geleden

Vaak gewoon blote voetjes. Is ook makkelijker voor hem om dan te kruipen (meer grip) en is nu warm genoeg. En als het wat kouder is gewoon sokjes en soms met antislip voor het kruipen. ☺️ Schoenen trek echt heeel soms aan, alleen omdat het schattig staat haha.

2 jaar geleden

Blote voetjes 👌🏻 Kunnen ze de warmte mooi kwijt via de voetjes ook.

2 jaar geleden

Hier ook blote voetjes, nu het warm genoeg is. Maar is het wat kouder, dan sokjes

2 jaar geleden

Blote voetjes

2 jaar geleden

Blote voeten en ander normale sokken. (Die ze nu uit trekt om op haar tenen te sabbelen)

2 jaar geleden

Wij doen blote voeten.. we beginnen met sokjes, maar die eindigen altijd in meneer zijn mond 😅

2 jaar geleden

Blote voetjes. Sokjes heeft hik binnen 1 minuut uit🙃

2 jaar geleden

Blote voeten hier. Maar wat erg handig is bij/tegen het uittrekken vd sokken is sock-on's. Ideaal. Ze krijgen ze echt niet uit

2 jaar geleden

Blote voeten. Soms sokken. Schoenen vind ik echt niks toevoegen nog haha

2 jaar geleden

Blote voeten en goed de voetjes insmeren met zonnebrand

2 jaar geleden

Nu met dit weer lekker blote voeten, als het iets kouder is sokjes aan. Altijd hij die vaak zelf snel genoeg uit om lekker op de sabbelen. Mocht hij dadelijk in de zomer lopen dan kijk ik denk ik voor blote voeten schoenen voor buiten, of lekker blote voeten als dat kan.

2 jaar geleden

Sokjes met anti slip of lekker op blote voetjes. Als ze kan staan/lopen pas schoentjes

2 jaar geleden

Haha top! Jullie zijn het allemaal met elkaar eens!👍😃

2 jaar geleden

Blote voetjes

2 jaar geleden

Sokjes of Hvid slofjes (wol)